Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Emma - 28 maj 2008 23:54

Min plan var att gå och lägga mig tidigare än så här idag. Men det blev som det brukar bli med mina planer. Istället blir det så att jag går och lägger mig ungefär nu. Eller efter att jag tvättat bort smink och fått på mig min sovoutfit i alla fall. Önskar att jag slapp allt det där. Tänk om man var kille eller naturligt snygg, då hade i alla fall en del saker blivit lättare!

Av Emma - 28 maj 2008 22:52

Idag har jag, ni kan kalla mig den där rosa, haft en ganska lugn och trevlig dag. Skjuts till och från skolan, en tur i ett såkallat shoppingcenter och en studentbjudning. Har också blivit lite TV, bland annat programmet där man ska skapa en ny tjejgrupp - Girlylicious. Eller något i den stilen i alla fall. Ganska underhållande måste jag säga att jag tycker att det var. Nu sitter jag och väntar på att Scrubs ska börja igen efter pausen. Ibland är TV:n min bästa vän..

Av Emma - 28 maj 2008 10:51

Sitter i Louises kök nu och ska snart få skjuts till skolan. Skönt är det med vänner som nyss fått körkort och älskar att kunna ta bilen! Har bara en lektion idag, religion. Hoppas att vi får tillbaka våra prov vi gjorde i fredags, men jag tvivlar på det utifrån tidigare upplevelser.


Nu måste jag springa upp och packa ner mina grejer i väskan för snart bär det av!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards