Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Emma - 4 maj 2008 22:16

Tro det eller ej, men jag har tagit mig samman och pluggat lite matte idag. Jag har inte riktigt orkat ta mig an de stora uppgifterna än, men det kanske kommer. Eller så gör det inte det. Jag blir så irriterad, jag vet att jag har chans att få mvg, och jag borde verkligen, verkligen, verkligen lägga mer energi på det. Jag orkar inte, jag har ingen energi, ingen lust. Men nu ska jag fortsätta lite till. Imorrn får jag åka tidigt till skolan och leta usb och plugga. Jag hade verkligen velat sova...

Av Emma - 4 maj 2008 17:34

Det är så många som gjort det innan, och jag vet att jag inte brukar tycka om det, men nu gör jag det samma själv. Lägger upp en del av en msn-chat. Jag och Louise talade, Ryssland och Sverige hade en konversation.


Louise, säger: 4 timmar bara promenix med jävlarna..sen går jag runt i stallet..och fram och tillbaka till ridbanan..och allt annat man går till

Em säger: KOM HEM OCH KÖKA CHIPS!

Em säger: det är inte bra med en så aktiv livsstil!

Louise, säger: jag vet!

Louise, säger: Jag får styra upp det här

Louise, säger: jag kan ju bli beach - fit

Louise, säger: får inte hända

Louise, säger: men jag köpte faktiskt en liten påse chips idag

Em säger: jag vill att du ska bli beach-fet som jag!

Louise, säger: ME TO!

Louise, säger: kämpade så hårt hela florida och sen kommer man hit..fy fan

Louise, säger: och alla våra flöt-kvällar förgäves

Em säger: haha

Louise, säger: nej..detta måste styras upp

Em säger: släpp hästarna på grönbete och käka något fett!

Louise, säger: tycker också det

Nog

Av Emma - 4 maj 2008 15:11

Duschen jag just tog behövdes och jag känner mig som en ny människa nu. Solen har än en gång lockat fram sommarklänningen ur klädhögen. Den åkte på tillsammans med bikiniöverdelen och nu är vi redo att möta världen. Får dock skynda mig lite så att solen inte hinner försvinna från trädgården innan jag hinner ut. Ska nog lägga mig på en filt och räkna matte, datorn får stanna inne så att den inte distraherar mig.


Jag observerade också att hammockbygget var i full gång i trädgården, I like. Då är det sommar!

Av Emma - 4 maj 2008 13:56

Yess, idag lyckades jag med något jag länge försökt med. Jag klarade Bloons tower defense 2! Visserligen på level easy, men hur som helst! Känner mig oerhört nöjd. Jag klarar aldrig av att varva spel. Nu när jag har klarat av detta kanske jag kan få ro att sätta mig och plugga matte. Men samtidigt, tanken på att ha råd att köpa två stycken supermonkey är lockande...

Av Emma - 4 maj 2008 01:04

Idag har varit en ungefär lika död kväll som igår. Än en gång har ingenting blivit gjort. Åtminstone inget värt, inget av värde, inget vettigt. Nu blir det dags för sömn och att tvätta bort det där sminket som niveasminköserna satte på mig tidigare idag. Det där var förövrigt mycket trevligt. Jag och Ida hade det trevligt under hela den stund vi sågs.


Internet har inte uppfört sig bättre under den andra halvan av dagen än under den första. Det finns inga ord för ilskan som uppstår när man försöker göra något. "Du har blivit utloggad utan vidare information".


USB-minnet är inte heller upphittat. Vad ska jag ta mig till? Hoppas verkligen att jag glömt det i den där salen i skolan så att jag kan komma dit på måndag och hitta det igen. Det måste vara där!


Fick ett meddelande på msn av en kompis. Visst är han hemsk och inte komisk?!

00:55:26 Arvid säger:

ha en trevlig sömn och hoppas att du vaknar upp imorgon

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards