Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Emma - 16 maj 2008 23:30

Jag skrev precis ett ganska långt inlägg om dagen, men sedan hamnade markören utanför textrutan och jag skulle ta bort en bokstav. Det hela ledde till att datorn stegade ett steg bakåt och allting försvann. Orkar faktiskt inte skriva om så gör ett kort sammandrag.


- Att cykla till och från skolan idag gick bra, kändes nice att glida runt på minicyken.

- Grattis Ellen som fyller år idag!
- Jag vann en film - Alpha Dog. Grattis mig

- Har haft en väldigt trevlig kväll tillsammans med goda vänner. Oerhört mycket skratt och onödigt många små gosedjur med i väskan hem.

- Provade hela "bal-outfiten" tidigare idag, och kände mig jättenöjd. Det känns helt sjukt att det är dags för balen redan imorgon


Hur som helst ska jag göra mig i ordning och sova nu, så att jag är pigg imorgon, det blir förmodligen ganska tidig uppgång eftersom hår, smink och allt ska fixas och vi ska vara hos Ida redan runt fyra... Så godnatt!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards