Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Emma - 18 maj 2008 22:58

Idag har varit ännu en sådan där dag då jag varit lika produktiv som en död människa. Jag har inte gjort någonting för världen, eller för någon annan heller för den delen. Och nu ska jag gå och lägga mig. Den här dagen får jag aldrig tillbaka. Någon dag ska jag skriva lite om balen, men har inte riktigt haft orken idag.


Imorrn blir det att cykla till skolan igen och nu blir det att göra sig i ordning för sömn!

Av Emma - 18 maj 2008 17:47

 Ja, nu är i alla fall några saker strukna från listan. Men det kommer att vara mycket som ska hinnas med nu i veckan som kommer, vet inte hur jag ska klara av det faktiskt. Morgondagens redovisning funderar jag på att förbereda på håltimman, tror inte jag har informationen hemma nämligen. Just nu försöker jag välja mellan att plugga religion eller kolla på OC. Men jag tror nästan att jag får ta att skriva på min svenskauppgift istället, eftersom den ska in på tisdag, religionen är inte förrän på fredag. Usch, usch, usch med saker att göra...


[x] Samhällsredovisning

[x] Ellen fyller år

[x] Bal

[x] Klart artikeln

[ ] Filmfestival i skolan

[ ] Redovisning konsumtionssamhället

[ ] Inlämning svenskauppgift

[ ] Religionsprov

[ ] Prov i individuellt val

[ ] Projektredovisning

Av Emma - 18 maj 2008 16:40

tack... jag kan inte säga någonting själv, för jag tittade åt ett annat håll, eftersom det är allt jag tillåts göra.



Jag kommer inte glömma dig, hur skulle jag kunna glömma dig?! Även om jag faktiskt önskar att jag kunde radera allting just nu, för jag orkar inte med det. Om jag kunde glömma allt skulle jag slippa vara ledsen, jag skulle slippa bry mig. Jag tänker inte ens på det längre, huvudet bara vänds bort när du går förbi. Jag börjar bli helt likgiltig. Tror jag. Men samtidigt inte alls.


Nu är det två veckor kvar. Sedan lär vi knappt ses igen. Jag behöver inte längre vända bort huvudet och du slipper gnället.



OCH JAG HATAR DET.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards