Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Emma - 2 maj 2008 21:48

jag vet inte varför men jag återvänder alltid hit

det var väl något vi gjorde, något vi sa här som förändrade mitt liv

var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar

var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma

var det dig jag såg som ett spöke från döda drömmar

var det dig jag såg, har jag äntligen lyckats glömma?

Av Emma - 2 maj 2008 20:31

Jag hinner inte fota nu, kanske efter kvällsmaten.


Vad jag behövde var luft. Luft, lugn, ro och ett break från att som inte fungerar.

Det varma rummet med i princip inget syre var allt annat än bra.


På huk i trädgården. Framför vinbärsbusken som är min, bara min.

Gnuggar på bladen som luktar som bären smakar. Minns min barndom.

Busken är min barndom, den har alltid varit min.

Humlor i busken skrämdes och flög, men kom tillbaka igen.

Fåglarna kvittrar. Fåglarna kvittrar.

Av Emma - 2 maj 2008 14:31


















 


Här är en bild på den kära klänningen jag köpte till studenten. Bortse från att jag är rätt ofräsch och titta endast på den underbara klänningen! Den kommer från Rut mfl, kostade 349:- och finns också i svart! Gimme, gimme!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards