Alla inlägg under mars 2007

Av Emma - 31 mars 2007 19:20

Tog idag en tur till Stadium med far och bror. Hittade ett par nya byxor att ha på gympan/att mysa i för 199:- från Soc. Blev dessutom lite sugen på en keps som visas nedan. Kanske inte min stil men de är farligt softa. Hmm, funderar på att fjäska hos pappa 3-400 är inte något man har lust att punga ut med för en kepskompis direkt. Vi får se, vi får se...

Av Emma - 31 mars 2007 19:19

Ne-Yo Because of you. Än en gång har han fått till en söt melodi med tillhörande kärlekstext. Hur kan man inte tycka om den?! :)...

Av Emma - 31 mars 2007 10:40

Äntligen har jag fått ändan ur och fixat bild på klänning + skor!

Av Emma - 30 mars 2007 18:05

Idag har jag äntligen klippt mig! Känns nytt och fräscht!

Av Emma - 29 mars 2007 17:00

Jag måste erkänna en sak och det är att jag tycker mycket om Avril Lavignes låt Girlfriend. Den är faktiskt min nya vårfavorit. Uppmuntrande och glad. Ska sätta mig och kika på videon nu, sen lära mig texten så att jag kan sjunga med. Dessutom älskar jag Avrils hår, både det blonda och det mörka. Ååh, jag vill ha det!Emma goes pop-estet!

Av Emma - 29 mars 2007 16:00

Idag på väg hem från skolan mötte jag något jag längtat efter. En citronfjäril. Som sedan mötte en annan citronfjäril och de flög runt varandra! Jag blev jätteglad, släppte allt jag hade i händerna och drog upp kameran. Hann tyvärr inte få något speciellt bra kort eftersom fjärilen var skygg, men det är bättre än inget!

Av Emma - 29 mars 2007 15:22

Var idag på Willys och köpte tuggummin. Det blev idag tuggumin med smak eftersom jag redan har mint. Det blev lakrits. Måste erkänna att den nya förpackningen påverkade mig! Jag valde mellan melon, jordgubb och lakrits. Och som sagt Lakrits vann, huvudsakligen på grund av förpackningen. Haha!

Av Emma - 28 mars 2007 18:25

Nu i dagarna är första chansen på länge som jag haft att sitta vid datorn med min finfina blogg. När jag loggar in får jag meddelandet: "Viktigt! Under kvällen kommer sidan att vara otillgänglig p.g.a underhållsarbete!" Hur ska jag då klara mig?

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards