Alla inlägg under februari 2007

Av Emma - 28 februari 2007 21:50

Det är mycket man missar utan tillgång till en ordentlig dator. Har inte hunnit läsa Schulmans blogg på flera dagar nu och har mycket att läsa ikapp. Dessutom har jag jobbat idag, där försvann min sista chans till lugn. Nu kommer det bli högtempo med studier och dans utan övrigt umgänge i två-tre veckor framåt. Förbered er på det ni!

Av Emma - 28 februari 2007 10:52

Idag har jag namnsdag.Vad Maria egentligen betyder är mycket omtvistat, möjligen gåva eller älskad. Men klart är att Maria kommer från hebreiskans Mirjam.

Av Emma - 25 februari 2007 20:39

Idag har varit en oerhört seg dag. Satt med en Sudoku jag vet inte hur länge. Sudokun var lätt. Jag har definitivt tappat mina sudoku-skills. Till slut upptäckte jag att jag hade gjort fel och då gav jag upp. Jag har mest suttit framför TV:n. Just nu är det Parlamentet på min TVskärm. :D"Det blir något att berätta för barnbarnen: Vi blev dödade av asteroiden Lindgren"

Av Emma - 25 februari 2007 17:52

Snart är bittra veckan över. Eller den borde vara det i alla fall. Förhoppningsvis. Det väl omskrivna konflikt arbetet är inte klart men måste vara det senast idag. Borde varit det i fredags då det skulle lämnats in. Min del är i alla fall inskickad. Nu är det över. Nu hoppas jag att jag ska slippa behöva bli förbannad hela tiden.

Av Emma - 23 februari 2007 17:57

Stockholm live Det behövs inte sägas mer än: Gå in på länken och kolla på Johan Glans. Han ska vara i mitt troféskåp!

Av Emma - 22 februari 2007 21:54

Idag har jag hällt i mig nästan en hel flaska ramlösa. Och då menar jag inte halvlitrarna för det är ju ingen match. Nej, jag talar den stora flaskan. Jag talar en helt ny smak som tagit sig in i mitt liv och tack snälla för att den gjort det! Det kommer från och med nu vara lite lättare att hålla sig ifrån Colan när man vet att man har Ramlösa Persimon Grape att luta tillbaka på! Det är en fantastisk smak, hur har jag kunnat leva utan den?

Av Emma - 21 februari 2007 19:17

Jag vet att det bara är onsdag idag, men jag kände att det behövdes en liten kladdkaka. Det är ju inte för inte man kallar onsdag för lilllördag! Dessutom har jag en hel familj som gillar saker med socker och chokladsmak. Dessutom kan man ju spara en del av den till en annan dag.

Av Emma - 21 februari 2007 16:26

Dick in a box! Haha, älskar instruktionsdelen. Tänk om Justin hade kommit med en sådan till oss Louise. Moahaha ;)Like I love you håller bra fortfarande. Vet inte hur länge jag älskat låten. Och hur mannen rör sig dessutom. Det är så att man svimmar.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards