Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 30 juni 2008 10:15

Att jobba kväll är inte min favoritsysselsättning. Jag menar inte att gnälla vilket jag just inser att jag gör i mängder. Ta dig i kragen Emma och väx upp! Det är såhär vuxenlivet ser ut! Men jag vill inte vara vuxen, jag vill att livet ska fortsätta precis som det var. Om jag ska jobba vill jag göra det med alla mina vänner, så som det var i skolan. Jag vill ha långa raster perfekta att spela kort på och jag vill att historialektionen på måndagseftermiddagen ska kunna ställas in så att man får sluta massor tidigare. Som det är när jag jobbar kväll så hinner jag verkligen inte göra något annat än att jobba. Jag hinner eventuellt se ett avsnitt OC om jag går upp i tid. Det känns inte bra.

Av Emma - 29 juni 2008 23:23

Jag har varit hos Louise och kollat på fotboll. Vi diskuterade eventuella skillnader mellan när tjejer och killar kollar. Eller för att vara könsneutral och ickegeneraliserande så säger jag skillnaden mellan genuint fotbollsintresserade människor och de som bara kollar mer för skojs skull. Jag och Louise konstaterade att Pocahontas var med i spelet och att Sandy Cohens bror himself tränade Tyskland. Bland annat. Jag uppskattar också slow-motion scenerna oerhört mycket. Jag är visst inte mogen nog att kolla på fotboll än. Men det kommer nog med åren. Nu ska jag återgå till att kolla på något jag klarar av - OC!

Av Emma - 29 juni 2008 19:07

Datorn är tråkig att titta på, musiken är inge kul att höra längre. Nej nu ger jag mig ut på skattjakt. Många människor säker det svarta guldet. Jag går mot strömmen. Min jakt är efter det bruna guldet. Vart kan det finnas? Vet du? Jag vet men jag säger inget. Hoppas att jag hinner hämta det jag skall ha och återvända till basen innan Louise anländer för att plocka upp mig. Future will tell...

Av Emma - 29 juni 2008 17:50

What am i gonna say
when you make me feel this way



I had a good dream this night, wanna make i it true?

Av Emma - 29 juni 2008 12:55

Jag känner nog mig själv ganska väl. Igår frågade Louise vad jag skulle göra idag. Mitt svar blev "sova". Jag vet inte om jag ska sätta en klocka för jag ville sova tills jag vaknade av mig själv. Sedan tillade jag följande "men jag kommer sova till typ halv ett i så fall och det känns ovärt". Någon som känner sig manad att gissa när jag vaknade idag?! Ja det stämmer. 12.32 öppnade jag mina ögon. Det är nästan läskigt.

Av Emma - 29 juni 2008 00:39

Louise om du läser detta innan du åker imorrn kan du väl ta med min bambu som jag givetvis glömde igen. Eftersom mina sms inte verkar levereras så skriver jag det hela här och hoppas att du ser antingen detta eller bambun imorgon. Jag orkar inte ringa. Dessutom sover du förmodligen nu. Det är annat än vad jag ska hitta på. Jag ska kika på OC. Eller lyssna på ipoden. Jag får se vad jag bestämmer mig för. Hihihih, vad spännande det ska bli! Goder afton!

Av Emma - 28 juni 2008 13:36

I natt fick jag mig en påhälsning av Jocke Berg och de andra i Kent. De spelade på en festival där min vän är så hon ringde mig så jag fick lyssna. Oh vad underbart. Oh vad avundsjuk jag var! Men jag ska försöka se dom i sommar och i så fall blir det hennes tur att vara avis! Ska bara hitta någon som vill gå med mig. Eller så kanske jag går själv om jag inte finner någon intresserad. Hur som helst var det alldeles alldeles underbart att få höra Mannen i den vita hatten trots att det krävde att jag höll mig vaken till tjugo i två ungefär. Men det var nemas problemas och oerhört värt. Ge mig Kent NU!

Av Emma - 27 juni 2008 11:05

Idag blev det sovmorgon igen! Skönt och välbehövt. Imorse lämnade Malin b landet för tre månader. Det är inte så kul för mig, men förhoppningsvis massa kul för henne! Själv ska jag jobba kvällen idag igen, det gick okej igår så att jag hoppas att det funkar idag också. Dags att återgå till frukost och OC så får jag se om jag hinner se klart avsnittet eller inte innan jag måste gå!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards