Alla inlägg under juni 2007

Av Emma - 30 juni 2007 13:12

Idag är det den 30 juni. Det är typ15 grader ute. Vad är det för sommarväder? Har man tur kikar solen fram mer än 2 minuter åt gången. Idag ska jag och Gus trotsa vädergudarna och bada. In your face dumma väder!

Av Emma - 29 juni 2007 16:05

Besöksstatistik - Juni 2007

Unika besökare

2007-06-29 --- 11

2007-06-28 --- 144


Ni ser ju själva hur det ligger till. Igår märkte jag till min stora glädje (och med lite förvåning) att jag hade haft 115 besökare när jag loggade in klockan fem. Idag loggar jag in och ser att jag minsann haft så mycket som 11. Det var ju en ganska stor skillnad om jag får lov att säga det själv.

Jag funderar lite grand på vad det kan bero på och inser att jag inte har någon aning. Innan klockan fem igår hade jag inte skrivit något, fanns inte med på mest besökta eller mest aktiva bloggare listan. Trots detta hade 115 personer på något sätt hittat dit. Idag är det samma villkor och även om jag inte väntat mig 115 besökare också idag så trodde jag minsann att antalet skulle vara lite högre än 11 i alla fall! Men men, än är dagen inte slut! Nu skall jag återgå till städningen som jag så flitigt sysselsätter mig med i rummet intill!

Av Emma - 28 juni 2007 18:22

Jag märker nu som så många gånger tidigare. Less is more. Två dagar är okej. Två dagar klarar jag. Uthärdligt. Men tre. Jag fixar inte tre, jag blir helt modfälld och än en gång inser jag att självkänslan försvinner ganska snabbt efter ett antal misslyckanden. Som sagt. Tre dagar klarar jag inte. Outhärdligt. Låt mig gå hem. Jag vill kolla på tv istället...

Av Emma - 27 juni 2007 19:49

Än en gång sitter jag och räknar på vad jag tjänar här på jobbet. Och än en gång inser jag hur stor del av det man siter ihop som fullständigt äts upp av skatten. Det gör mig olycklig. Mina 720 kronor blir helt plötsligt 504. Min timlön som skulle varit 72 kronor blir, helt utan min vilja, 50,2. Det gör mig ledsen.

Av Emma - 27 juni 2007 17:42

Min näsa är fetare än McDonalds pommes frites. Det är också en finnepedemi på väg på den. Näsan ser ut som en liten bergskedja med olika upphöjningar här och där. Intressant. Mitt ansikte och finnar. Det är verkligen allt eller inget. Just nu är det allt.

Av Emma - 27 juni 2007 15:09

Louise, än en gång är hon räddaren i nöden. Än en gång ger hon mig livskraft i form av energigivande, kakaorikt godis. Även kallat m&m's. Detta underbara ger mig kraft att genomlida dagen. Energi att vara trevlig och glädje, det skänker mig glädje.

Av Emma - 26 juni 2007 19:19

Igår var en fantastisk kväll utan dess like. 4 timmar satt vi i Scandinavium Louise och jag. Trots dessa fyra timmar finner jag inga ord för att beskriva stämningen med, upplevelsen. Eller, självklart finner jag ord, men de är så många att det skulle ta mig veckor att skriva ner dem alla. Magiskt. Once in a life time. Underbart. Hett. Tillfredsställande. I can go on for ever. Galet var det. Sinnes. Jag vill tillbaka. Vi, och alla andra, skrek så att det ringde i öronen på en. Tills halsen sved och rösten försvann. Då skrek vi lite till.

Än en gång kunde man dra slutsatsen att Justin dansar verkligen som en gud. Och som om det inte räckte så kan han spela både piano och gitarr. "He sure knows how to get a girl hot" som Louise skrev i sitt sms.


Som sagt, Louise - detta får vi göra om!

Av Emma - 26 juni 2007 18:37

För ovanlighetens skull går det bra på jobbet idag! Eller när jag tänker efter så är bra kanske att ta i, men vi kan säga hyfsat, bra mycket bättre än vanligtvis. För tillfället är jag glad och nöjd. Men det kan ändras snabbt, precis som det svenska vädret!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards