Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Emma - 3 maj 2008 19:20

Japp, det är underbart nu. Jag har ingen aning om vart mitt USBminne är. Det kanske är någonstans i mitt rum, någonstans i övriga hemmet eller så är det kasnke i skolan. Kanske har jag tappat det, vem vet. Och nej, nej, nej allt som jag gör i skolan ligger inte alls där på. Med andra ord, är USBt borta, är allting borta. Jag orkar verkligen inte det just nu. Jag har hetsröjt på mitt rum num nu, rivit upp hela sängen om det skulle legat där, kastat runt allt på golvet för att se om det gömmer sig någonstans. Ingenting. Vad fan ska jag göra nu?

Av Emma - 3 maj 2008 18:53

Glocalnet har låga priser.

Glocalnet har roliga reklamer. (tycker vissa)

Glocalnet bjussar på 0,52mbit/sekund när man betalar för 24.

Men inte ska jag då klaga på vår låga hastighet, för att hastigheten är låg innebär i alla fall att där är en hastighet. Har man tur kan man vara inloggad på diverse sidor i hela tio minuter. Men det ska tilläggas att det är ganska ovanligt! Har jag tur kommer detta inlägg kunna publiceras, kanske inte på första försöket, men på tredje-fjärde. Och om det blir så, då ska jag vara nöjd, för då har jag lyckats åstadkomma något. Blod, svett och tårar.

Av Emma - 3 maj 2008 11:36

Ida ringde mig igår och undrade om jag ville följa med henne och få en gratais sminkning idag. Inte tackade jag nej inte. Vi är inte helt säkra på vem som bjuder på det, eller vart det kommer att vara, men det löser sig nog. Vi hag ju ett hum i alla fall. Sedan blir det nog en tur in till stan för att kolla lite på klänningar. Jag behöver hitta handskar till balen också. Kommer säkerligen kosta multum, och det är jag inte så sugen på. Vet inte ens vart jag ska leta, affärer med "högtidskläder" lär ju ha ett fruktansvärt överpris. Får se hur det blir med det där!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards