Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Emma - 5 maj 2008 21:39

Idag tog jag mig i kragen och pluggade som jag hade planerat. Eller nästan som jag planerat i alla fall. Huvudsaken är att jag gjorde något överhuvudtaget. Jag är klar med båda texterna nu till skoltidningen. Ska bara låta min lärare läsa dem och säga vad hon tycker. En del kommer säkert att ändras och jag får kanske korta ner bloggkrönikan... Får se imorgon. Det känns oerhört skönt att kunna stryka något från listan över arbeten på hög. Jag har vart rätt bra på att samla på mig på sistone. Snart ska jag göra mig klar för sängen, tvätta bort smink, ta på mig pyamas och så vidare. Sedan blir det mattestudier ett tag innan jag lägger mig.


Imorgon blir det att åka tidigt till skolan igen, denna vecka är det inte tal om några sovmornar. MEKO är vårat liv just nu. Hej konsumtionssamhället.


På torsdag ska jag och Ida åka iväg på en kul grej med skolan, skriver mer om det någon annan dag!

Av Emma - 5 maj 2008 17:30

Idag tar jag till vad jag skulle vilja kalla drastiska åtgärder för att få mig själv att faktiskt studera. Jag förbjuder mig själv datorn. Inte så drastiskt egentligen, men ändå. Internet ska stängas av och här ska skrivas om bloggar och om stress, om Per Andersson och om matematik. Så idag kommer här vara ganska tomt, för nu måste, måste, måste jag få någonting gjort!


Jag hittade mitt USB i skolan idag! Jag är räddad!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards