Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Emma - 6 maj 2008 22:56

Vad är det som händer? Har det hänt något? Varför är det så här? Så har det inte varit innan.. Har jag gjort något eller vad är det? Jag fattar inte. Det enda jag fattar är att jag tar åt mig och att det gör mig ledsen. Jag känner mig fruktansvärt jobbig mest hela tiden och vet inte vart jag ska ta vägen. Vart ska jag göra av mig själv? Jag vet inte om jag ska hålla mig borta eller försöka. Jag vet inte om jag bara ska hålla tyst och gå någon annanstans. Åh jag vet inte.


Det känns som att jag inte kommer kunna somna ikväll heller. För mycket saker att tänka på. Stressa för det där, fundera över hur det där ska sluta och nu på vad det är som händer här. Jag orkar inte. Jag vill inte ha fler saker att överanalysera och bli ledsen över...

Av Emma - 6 maj 2008 22:13

Avsnittet av Desperate Housewives var "stormigt" som mannen på TV uttryckte sig. Avnittet slutade på ett sätt som lämnade ögonen med antydning till tårar. Som tur var kom ett avsnitt av Christine direkt efteråt så att jag fick återhämta mig lite. Fruktansvärt rolig serie måste jag säga!

Av Emma - 6 maj 2008 21:39

Jag och Sofia kollar på Desperate Housewives (såklart). Avsnittet började med att man fick veta att någons man skulle dö. HALLÅÅÅ?!?! Så kan dom ju inte göra. Vem är det?! Jag och Sofia sitter här med fullt utvecklad ångest!


Jag vet inte om jag vill se mer!!! HJÄLP!

Av Emma - 6 maj 2008 19:22












 


Dagens tema är orange. Var lite svårt att hitta något, men till sist tittade jag upp och såg min orangea kruka. Den är ganska trevlig tycker jag och lyser dessutom upp mitt oerhört stökiga rum lite grann. En annan tanke jag hade var att fota stadiumpåsen som ligger på mitt golv, men det kändes som att erkänna stökigheten. Well, nu vet ni om den i alla fall!

Av Emma - 6 maj 2008 19:03

Också idag blir det tomt här i bloggen. Jag måste plugga matte igen. Otroligt tråkigt är det och värre blir det när jag inte fattar någonting. Jag har alltid haft lätt för matte och tyckt att det är ganska kul, men nu har det minst sagt vänt...


Min lärare tyckte i alla fall mina två texter om bloggar var bra. Goodshit. Dessutom gillade hon min idé om "saker du kan göra istället för att plugga". Så det satt jag och knappade på idag på lektionen. På fredag måste allt vara helt klart. Får väl se om det blir någon tidning över huvud taget.


Nu blir det intensiva matematikstudier utan dator fram till halv nio då jag ska duscha och göra mig i ordning för Desperate Housewives!

Av Emma - 6 maj 2008 19:03

Också idag blir det tomt här i bloggen. Jag måste plugga matte igen. Otroligt tråkigt är det och värre blir det när jag inte fattar någonting. Jag har alltid haft lätt för matte och tyckt att det är ganska kul, men nu har det minst sagt vänt...


Min lärare tyckte i alla fall mina två texter om bloggar var bra. Goodshit. Dessutom gillade hon min idé om "saker du kan göra istället för att plugga". Så det satt jag och knappade på idag på lektionen. På fredag måste allt vara helt klart. Får väl se om det blir någon tidning över huvud taget.


Nu blir det intensiva matematikstudier utan dator fram till halv nio då jag ska duscha och göra mig i ordning för Desperate Housewives!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards