Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Emma - 22 maj 2008 22:26

Fan vilken underbar dag det här blev då. Tveksamt om den kunde varit sämre. Vad är det med mig? Ska jag förstöra allt jag bryr mig om, eller vad är mitt problem. Jag önskar att jag kunde stryka hela den här dagen. Och några dagar till.



                                     

det känns så meningslöst att plugga nu. andra saker känns viktigare, men det har jag väl redan förstört nu. Jag måste verkligen lära mig att hålla käften.

Av Emma - 22 maj 2008 20:38

Vad fan håller jag på med? Är det jag själv som bara raserar allt som finns runt mig? Krossar min egen omgivning? Är jag helt fel ute, har jag gått och blivit galen rent ut sagt? Jag har en sådan där dag där jag hatar mig själv lite igen, och det är inget jag gillar. Känns som om jag går runt och tycker synd om mig själv hela tiden, eller att det i alla fall är så som andra ser det. Men så är det inte.


Imorgon har jag ett prov och en inlämning. Provsidorna har jag läst igenom en gång och jag har 37 frågor kvar att svara på. Jag kan verkligen inte koncentrera mig. Jag läser tio rader sedan börjar jag tänka på annat och ögonen blir fuktiga. Jag vill inte vara så här. Kan jag inte bara få ett ordentligt svar?! Jag tror att det är något fel på mina hormoner eller något, vad som helst kan få mig att vilja gråta, känner mig som världens minsta människa. Jag vill bara stänga in mig någonstans med en kopp te och Nerina Pallot på jättehög volym. På så sätt kan jag inte förstöra för varken mig själv eller någon annan. Just nu fattar jag om folk inte vill vara mina vänner.

Av Emma - 22 maj 2008 20:23

När en kommer tillbaka verkar en annan försvinna - vad fan ska jag ta mig till? Vad är det för fel på mig?

Av Emma - 22 maj 2008 15:50

Idag redovisade jag mitt projektarbete. Det gick helt okej, kunde varit bättre första gången då jag sa allting i fel ordning och upprepade mig en massa. Hur som helst har det varit en trevlig dag, hamburgare och glass i solen, pannkakstävling, trollerishow och modevisning.


Nu blir det snart grillad korv med bröd och pommes frites. Hela kvällen genom blir det studier av hinduism och buddhism. Måste dessutom svara på en massa frågor i min indvals-läxa. It's gonna be a late night. Tur att vi inte behöver gå på lektionen imorgon om vi är klara med alla uppgifter, vilket jag är.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards