Alla inlägg under juli 2007

Av Emma - 31 juli 2007 22:38

Nästan lika roligt som att se klippet är att läsa folks kommentarer under det. Snälla ta inte klippet lika allvarligt som vissa av dem har. Det är inte svårt att se det roliga i det hela. "Jag heter Rikard Lind".


"När pappa betalar får man ligga snyggt"


Stureplanseliten

Av Emma - 31 juli 2007 15:55

Ute i sista minuten som vanligt anmälde jag mig till dansen idag. Sista anmälningsdag var nämligen just idag. Så nu börjar nedräkningen igen. 11 september is the big day då min älskade dans börjar igen. Och jag kan inte heller låta bli att flika in med "oh MY vad snygg danceteacher är". Haha, ni får ursäkta men det är alldeles fashinerande.


Countdown: 42 days to go

Av Emma - 29 juli 2007 22:59

Jag och Louise såg idag fram emot en heldag på Liseberg. Vi skulle minsann vara där tills dom stängde klockan 11. Vi var mycket uppspelta. Problemet vara bara att vi insåg att ack ack ack, nu fick vi ju ont i höfterna av uppswinget, och oj oj vad yra vi blev i slänggungan. Vi var för stora för barnbåtarna och ville inte åka flumeride för att den söta killen hade gått där ifrån. Vi klädde våran toblerone stjärnvinst i en upphittad, avlagd ponco och klagade över att vi blev våta i Kållerado. Ni ser hur illa det låter. (men riktigt så illa var det inte) Vi fick i alla fall skjuts hem och nu är det dags för en film i soffan istället. Med Cola och toblerone vinst. Nu har vi kommit ikapp våran ålder. Vilda heldagar på liseberg var vi visst för gamla för. TV-soffan är den nya eran!

Av Emma - 28 juli 2007 22:43

Igår var det 18års middag hos Anna! Trevligt, mycket trevligt! Fick också träffa de så väl omtalade klasskompisarna HJ och Anders från Annas och Malins klass. Man har ju inte ens kunnat se dom eftersom de varit frånvarande på klassfotona. Moaha. Det blev goda tacos och mumsigt i glasen. Kvällen avslutades med ett besök på McD och lite nattamat. Goodshit. Och snart är den min tur! Bara 11 dagar kvar nu!

Av Emma - 28 juli 2007 22:41

Igår var det 18års middag hos Anna! Trevligt, mycket trevligt! Fick också träffa de så väl omtalade klasskompisarna HJ och Anders från Annas och Malins klass. Man har ju inte ens kunnat se dom eftersom de varit frånvarande på klassfotona. Moaha. Det blev goda tacos och mumsigt i glasen. Kvällen avslutades med ett besök på McD och lite nattamat. Goodshit. Och snart är den min tur! Bara 11 dagar kvar nu!

Av Emma - 27 juli 2007 23:03

Varför dricker killar öl och tjejer cider? :O

Av Emma - 27 juli 2007 21:56

Idag fyller min käre vän Anna år och jag sitter nu hemma hos henne! Ännu ett skyfall kommer utanför. Trist trist. Men vi får låtsas att det är sommar i alla fall. Nu ska jag återgå till festligheterna ;)

Av Emma - 27 juli 2007 16:03

 


Har länge tänkt skriva om min nyfunna kärlek, men det har inte blivit av. Men nu sker det. Blogginlägget om det fantastiska läppglanset skrivs. Skapelsen heter Liparazzi och finns på Åhléns och Kicks. Lampa och spegel finns på burken. Fem färger. Sitter som berget. Finns kvar efter duschen. Oh my god. Någon lever för att tillfredsställa min läppglans fetisch och denna person har nu lyckats.



Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards