Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Emma - 1 maj 2008 20:40

Idag har varit ännu en otroligt slapp dag. Än en gång - "Note to self: Gör något någongång!!! Har vart och testat systemkameror idag och köpt en klänning till studenten. Lämnat huset i alla fall - goodjob Em. Snart ska jag och Sofia åka och hyra film, får se vad det kan bli för någonting. Sedan blir det tacos med familjen här hemma. Mums. Nu ska jag kamma den nytvättade luggen och sedan blir det att åka iväg och hyra någon skojsig rulle.

Av Emma - 1 maj 2008 18:26

Vårat internet är helt värdelöst. Varje gång man ska använda det får man hålla tummarna för att någonting överhuvudtaget ska hända. Oftast gör det inte det. Då får man hålla på och starta om datorn, logga in och ut, dra in och ur sladdar i modem och router. Har man tur kanske det fungerar till sist. Men man ska inte bli för glad eftersom internet gärna lägger av igen då och då. Man blir utloggad här, sidan kan inte visas där. Jag blir så irriterad. Det har varit så här ett bra tag nu, men vår kära internetleverantör säger att nejdå, det är inget fel alls, det måste ligga hos er. Jo tack, synd bara att allting fungerade finemang innan ni var inne och ändrade med det då. Suck.

Av Emma - 1 maj 2008 13:12

Jag önskar att jag hade fått sova någon timme längre i natt, men icke. Vaknade vid tio och kunde inte somna om sedan. Igår var en trevlig kväll även om det inte direkt "hände" något. Jag fick träffa goda vänner och det var alltmänt trevligt.


Snart blir det att åka på en liten familjeutflykt. Ska bland annat åka och kolla på en jättesöt klänning som jag funderar på att köpa till studenten. Gräddvit tubklänning med ballongkjol. Ganska enkel men fruktansvärt söt, jag vill ha den i svart också!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards