Alla inlägg under januari 2007

Av Emma - 29 januari 2007 18:41

Det är jag det. Eller vi kan låtsas att det är jag i alla fall! Jag syftar på att jag ska dansa ikväll och att det kommer att vara mörkt. Då blir jag ju nästan en natt dansös. Fast det kan ju i och för sig tolkas på olika sätt...

Av Emma - 29 januari 2007 13:52

Sitter just nu och lyssnar på en av de mest monotona röster jag någonsin hört. Rösten tillhör våran datalärare och dagens uppgift är att jobba i Indesign. Ett inte allt för snabbt program på våra finfina datorer. Suck. Hur ska detta gå?

Av Emma - 28 januari 2007 00:27

Nu har jag och Louise sett Edison med Justin i huvudrollen! Han får klart godtjänt för sina skådespelarinsatser.

Av Emma - 27 januari 2007 21:12

Sitter nu inte i min egen stol vid min egen dator utan på Louises stol vid Louises dator! Justin i datorns högtalare såklart! Jag ser från min stol att Louise där hon sitter på sin stol planerar något lömskt i sin blogg. Något lömskt som verkar involvera mig. Man kan aldrig lite på henne. Lite lömsk är hon allt. (Ta det jag skriver med en nypa salt) Lömska Louise ska jag börja kalla henne. Moahahaha. Storhetsvansinne. Elaka Emma och Lömska Louise, that's my team!

Av Emma - 27 januari 2007 17:54

Till att börja med har biljetterna kommit!!! Det var några dagar sedan nu och jag vet inte hur det kommer sig att jag inte skrivit om dem än. Det är ju helt otroligt. Jag blir alldeles besviken på mig själv.Ikväll blir det till att kolla på Justinfilm! Edison. Ja! Justin!

Av Emma - 26 januari 2007 22:13

När jag och mina goda vänner Malin och Anna hade kollat på let's dance idag såg vi ett program som skulle förändra våran kväll, ja kanske till och med våra liv. Programmet hette, vilket någon kanske listat ut, "Hjälp". Medverkade i hjälp gjorde bland andra Robert Gustavsson och Johan Rehborg. Måste rekommendera detta program till alla som läser. Otroligt roligt. Klipp kan ses på Tv4s hemsida. Allt jag kan säga är Just Do It!Bajsapa!

Av Emma - 26 januari 2007 16:22

Snart blir det att åka till Älsklingen! Ska bara ta mig lite mat att tina i micron (jag vet att det inte alltid är så nyttigt..)Men så får det bli ibland. Sedan ska jag minsann åka vidare till Malin där jag även kommer möta Anna, som är så trevlig så! Vi ska tillsammans beskåda Let's dance och döma med våra kunskaper om streetdance och locking respektive disco. Det är nästan så att vi borde sitta i juryn om jag får säga det själv.Heja Daniel DaSilva vi saknar dig @ danceschool!

Av Emma - 26 januari 2007 15:18

Nu har det varit väldigt tyst här i bloggen ett tag. Datorn har dygnet runt varit ockuperad av lillebror. Nästan i alla fall. Men nu ska det bli ändring på det. Big sister is in da house! Moahaha. Då har lillebror inte en chans!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards