Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 16 juni 2008 13:11

Idag har himlen öppnat sig här hemma, det spöregnar verkligen. Så vad ska jag hitta på då, när det känns som om alla är borta. Det är väl inte riktigt sanningen, men några är det i alla fall. Jag vill ju utnyttja mina två sista lediga dagar innan det är dags att börja jobba hela sommaren. Problemet är bara att jag inte vet hur. Ska jag bara slappa till tusen, ska jag göra så mycket som möjligt eller ska jag göra något annat? Lära mig att laga en ny maträtt? Usch nej, jag vill ha sommarlov. Sommarlov men med ett ständigt flöde av pengar. Idag blir det nog att sitta inne och titta på filmer eller serier. OC eller 10 orsaker att hata dig. Humm, jag får helt enkelt se. Nu ska jag i alla fall ta och stoppa något i magen som är lite hungrig!

Av Emma - 16 juni 2008 12:19

Nej det finns ingen om är sexigare än Johnny Depp. Håller nu inte med så är det enda jag kan säga: tyvärr, du har fel. Det är en omöjlighet. Jag tror minsann att han personifierar utseendemässig perfektion. And don't even get me started on the voice... Tänk att vakna upp av hans röst. Oh my heavenly days...


Av Emma - 15 juni 2008 17:04

Familjen och jag har återvänt hem och jag är tröttare än tröttast. Inte nödvändigtvis på grund av släktståhejsan, utan för att jag sovit lite för lite på sistone. Funderade på att ta mig en liten tupplur hemma, men inser att jag nog inte hinner det eftersom jag ska gå hemifrån om 50 minuter ungefär. Innan dess ska jag få tag på en kompis, slå in två paket, duscha och göra mig i ordning och packa upp. Det kommer att bli lite stressigt, men det är sådant man får ta ibland!

Av Emma - 14 juni 2008 09:08

Idag blir det släktkalas för tre personer i samma familj. Pappa, dotter, barnbarn - eller för mig - farbror, kusin, kusinbarn. 60, 40, 20 dessutom så det är rätt kul. Jag gillar min släkt jättemycket, till skillnad från många andra, så jag har sett fram emot att få träffa dem. Många var ju här i tisdags men då hann jag knappt prata med någon, jag hann ju inte ens äta, så det fick jag göra hos en kompis senare. Så idag kommer det bli tomt i bloggisen eftersom jag inte kommer vara hemma! Have fun!

Av Emma - 13 juni 2008 18:57

Här sitter jag vid datorn igen. Var iväg förut och inhandlade present till en vän som fyller år på söndag. Var tvungen att få det gjort idag eftersom jag ska hälsa på släkten imorgon. Känner mig jätteslö, min energinivå ligger på noll. Ska snart antingen återgå till 7th Heaven eller 10 orsaker att hata dig. Har inte riktigt bestämt mig än... Slöheten är oerhört hög!

Av Emma - 13 juni 2008 11:31

Nu har det varit tomt här, och då har jag ändå burit runt på min dator (1,9) ungefär hela dagarna. I trädgården, vardagsrummet, broderns rum, mitt rum. Har väl helt enkelt inte riktigt kommit på något vettigt att skriva. Eller så är det så att jag vill skriva om studenten innan jag skriver om något annat. Och om studenten finns det så mycket att skriva att jag inte vet vad jag ska börja med, och därför blir det inget alls. Nu ska jag i alla fall spela Ages of Mythology! C ya!

Av Emma - 12 juni 2008 00:16

Har varit tomt här de senaste två dagarna. Har varit sjukt mycket att göra. Igår tog min skola studenten och det var en fullspäckad dag. Underbart var det, men just nu finns det varken tid eller ork till att skriva så mycket mer än så tyvärr... För nu ska jag sova!

Av Emma - 10 juni 2008 00:06




STUDENT IDAG!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards