Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Emma - 17 juni 2008 22:13

Dags för mig att nu ta mig ner i köket och koka makaroner/måla naglarna. Så att jag har något att äta (makaronerna) och något som jag inte ska äta på (naglarna) imorgon. (Det hade ju vart otrevligt om det vart tvärtom). Efter att detta har hänt ska jag unna mig ett avsnitt OC eller 7th Heaven, har inte bestämt vilket än, och sedan får det bli sömn. Imorgon ska jag verligen upp i ottan. Jag har nog inte varit uppe tidigare någonsin förutom när vi flög till Gran Canaria. Jaja, någongång ska man stiga in i det hårda vuxenlivet också, jag har ju en del år framför mig av arbete nu, lika bra att vänja mig...

Av Emma - 17 juni 2008 20:24

Kom nyss hem efter att ha varit och handlat mat till jobbet imorrn. Det fick bli grillad kyckling och makaroner eller något till det. Får se till att fixa det efter Gossip Girl! Det är sista avsnittet för säsongen nu. Allting bra slutar gå på sommaren. Rackarns. Nu ska jag återgå så att jag inte missar det lilla som är kvar...

Av Emma - 17 juni 2008 18:52

Snart ska jag ta tag i min far och ta med honom någonstans där vi kan köpa mat som jag kan ta med till jobbet imorrn. Jag hade gärna druckit några litr te när jag är där, men det får jag nog låta bli. Te är oerhört vätskedrivande. I alla fall när det kommer in i min kropp. Kanske var det där mer än vad ni ville veta, men så kan det gå. Vad ska jag ta med mig imorrn? En baguette, en sallad, en färdigrätt? Vad jag än väljer så lär jag inte hinna äta upp det på min lunchrast, så det spelar väl ingen större roll...

Av Emma - 17 juni 2008 18:31

Jag hittade en länkt till en sida med massa test. Jag gjorde ett personality test och här är mitt resultat:


Others see you as fresh, lively, charming, amusing, practical, and always interesting; someone who's constantly in the center of attention, but sufficiently well-balanced not to let it go to their head. They also see you as kind, considerate, and understanding; someone who'll always cheer them up and help them out.


Ojojojdå. Det där lät ju ganska finfint om jag får säga det själv. Det stämmer väl delvis eller tidvis skulle jag kunna påstå. Eller vad tycker ni?!

Av Emma - 17 juni 2008 14:14

Hur ska jag spendera den? Ja det verkar bli likadant som igår. Med serierna på datorn eftersom alla är borta, upptagna eller sjuka. Underbart.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards