Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Emma - 6 juni 2008 18:27

I allt städande "hittade " jag en tub med peel-off ansiktsmask från oriflame. Tänkte att jag kunde unna mig lite skönhet i slitandet, så nu sitter jag här med ett halvstelt ansikte. Det är en intressant känsla, och jag tycker fortfarande att det är kul att dra av masken sedan när den torkat. Sedan kanske jag unnar mitt hår en riktig inpackning, en sån som ska sitta i länge. Det kan det kanske behöva efter en vecka fylld av sol och bad. Lite hemmaspa light. Väldigt light, jag har inte sådana där oerhörda skills som man läser om. Verkligen inte. Tyvärr får man väl säga. Snart är det nog dags för masken att åka av, jag känner att munnen inte kan vara stängd utan ansträngning. Det är en lustig känsla, ni borde testa!

Av Emma - 6 juni 2008 16:11

Eftersom jag städade så flitigt igår (...) tillät jag mig att åka till havet idag igen! Satte klockan på halv 10 idag igen och känner mig vuxen när jag tänker att "ojoj, vad mycket mer man hinner med". Idag blev det inget dopp, utan jag höll mig på land. Chips, glass, godis, melon och glamour. Mumselimums. Idag är deadline för min städning att bli klar, trist att behöva gå runt inne och plocka när det är så underbart ute. Ikväll blir det kanske grillning eller liknande med några vänner, sommar!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards