Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Emma - 24 juni 2008 22:19

Malin och Louise har nu anlänt till hemlandet! Dock från olika platser. På min sista (oerhört välbehövda) rast på jobbet gick jag direkt och ringde Malin! Efter jobbet åkte jag direkt hem till Louise, så jag kom hem först nu. Louise, Louise, Louise. Hemma i tre veckor och sedan försvinner hon igen på obestämd tid. Det är alltid lika trist! Men nu är hon hemma! Det innebar alltså - yes you're right. Emma + Louise = kolla film, dricka cola, käka chips. Det kan jämställas med fotosyntesen. Fast den minns jag inte så här på kvällskvisten. Bara att två saker blir tre saker eller om det är tvärtom. Förresten är jag inte så dum som det låter när jag skriver detta i det sömniga tillstånd jag nu är.


Inget OC idag i alla fall, nu blir det nog dusch och sedan sömn direkt. Annars kommer jag aldrig upp halv sex imorgon. På torsdag är det sovmorgon, vilket är sanslöst skönt, men jag fasar för att ha kvällen utan samma möjlighet till hjälp. Hur ska detta gå?

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards