Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Emma - 23 juni 2008 21:30

Ni kan nog detta lika väl som jag nu... Ett avsnitt OC och sedan får det bli läggdags. Innan det blir OC blir det att göra mig i ordning klart, pyamas osv. Måste försöka komma i säng i tid ikväll. Oerhörda mängder trötthet sköljer över mig dagarna i ända annars! Så nu springer jag till sängs, gonatt på er!

Av Emma - 23 juni 2008 21:02

Ikväll, eller bör jag kanske säga inatt kommer efterlängtade vänner hem! Malin och hennes crew och Louise! De har inte varit borta så länge men det är ändå sjukt hur snabbt man börjar sakna någon så mycket! Malin åkte den 12e och har alltså bara varit borta i tolv dagar. Men satan vad tomt det har vart! Louise är ju nästan aldrig hemma, så där är jag ju mer van. Men det betyder då inte att jag saknar henne mindre! Synd bara att jag ska jobba imorrn, men jag slutar ganska tidigt i alla fall!

Av Emma - 23 juni 2008 18:00

Innan jag somnar på kvällarna ligger jag och lyssnar på Ne-yo. Det låter sådär härligt trallvänligt. Utan att direkt störa. Men i allt detta man ibland kan kalla "smörigt" finns loooove hit o "picture you and me". Överallt. Därför ligger jag varje kväll med ett pirr som tidvis utveckas till nästan magknip av allt detta "this can only be as good as we both make it".

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards