Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Emma - 20 juni 2008 17:50

Nu är jag klar att ge mig av. Tur att hon inte bor så långt bort, min vän. Men det är väl som man brukar säga ibland, att den som bor närmast alltid kommer sist! Det stämmer ju idag i alla fall. Ska kanske vara busig och kasta i mig några jordgubbar med familjen också innan jag går hemifrån. Får se!


Ha en trevlig midsommar!

Av Emma - 20 juni 2008 16:54

Ojojoj, vad slapp man kan vara! Jag ska vara hos min kompis mellan fem och sex och nu ska jag börja göra mig i ordning. Ack och ve, vad ska det bli av mig!? Att vara ute i tid är i alla fall inte min starka sida. Att bli förlorad i OC skulle man kunna säga är det. Snart har jag kommit till avsnitten där jag slutade kolla på det när det gick på TV eftersom jag tyckte att det blev för överdrivet. Men som ni märkt så har jag kommit på andra tankar och nu ska här kollas klart!


Nej nej, nu är det verkligen dags för mig att hoppa in i duschen så att jag kommer dit idag i alla fall! Trevlig midsommar!

Av Emma - 20 juni 2008 11:22

När jag vaknade och drog undan gardinerna för att kika in vädret så var det inte regn. Jag såg till och med blå himmel. Nåja, en skur eller två kan man säkert räkna med. Och för de som tycker att "ojojoj då, hon var mig en pessimistisk en" så kan jag tillägga att det fanns ironi mellan raderna.


Snart blir det för mig att traska ner för trappan och käka lite frukost, kanske framför OC. Vem vet. Det lär bli så i alla fall! Det eller TV. Mycket roligare att åta frukost framför tvn än i köket!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards