Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Emma - 3 juni 2008 22:33

Idag var det dubbelavsnitt av Christine och jag skrattar som en... en jag vet inte vad. Det är så helt otroligt roligt att jag inte kan förstå det. Helkväll framför TVn är precis vad tisdagar bjuder på. Gossip Girl, Desperate Housewives och Christine. Snart ska jag göra mig redo för att sova, upptäckte idag att man hinner så mycket mer om man går upp i tid. Ganska uppenbart i och för sig... Dessutom går jag kanske inte upp vad man skulle kunna tidigt. Halv tio sätter jag klockan och planen är att hinna städa lite innan jag åker till playan med vännerna! Kläderna och skrivbordet är en plan för morgonen och är det väl gjort så är det mesta gjort. Äckelrum. Dags att återgå till TVn och eller msn!

Av Emma - 3 juni 2008 19:02

Till sist kom jag och Malin fram till badet, vid två ungefär. Nu är jag nyss hemkommen och ska snart hugga in på grillad kyckling och potatissallad som jag fann i kylen när jag kom hem - mums! Imorgon ska jag smörja in mig mer och mer väl för idag fjällar jag som en orm som ska ömsa skinn och det är inget kul. Jag har alltid tyckt att det är obehagligt när hud ska hålla på och bli torr och ramla av, i alla fall om det är på mig själv. Nu måste jag rusa och plocka ur min coca cola ur frysen innan den sprängs, för det vore ju inte så kul!

Av Emma - 3 juni 2008 12:50

Jag blev bara så sugen på att visa! Tycker att jag har haft så tråkigt lite bilder på sistone. Ni får ursäkta att bilden ligger ner, jag är inte van vid min brors dator...
  Shorts - JCTopp - Gina TricotVäska - Lindex 

Av Emma - 3 juni 2008 12:36

Här är jag inomhus när det är så fint väder. Passar på att städa lite och läsa de dagliga bloggarna innan jag ska åka och bada med Malin. Känns dock oerhört trist att vara inne. Samtidigt är det nog bra att jag inte har stekt hela morgonen eftersom det är nu solen är som minst snäll. Idag ska jag kleta in mig med solkräm. Kändes dumt att ligga på stranden utan solskydd och läsa i Glamour om att sola säkert. "Du får rynkor, du får cancer". Jag blir ju ändå inte brun så nu ska kletas. Känner mig också somrig i min nya rosa tubtopp och med rosa nagellack som fick hamna på tårna också! Dags att packa strandväskan nu, och ut ska jag och leta motiv till tisdagstemat! Sola säkert!  

Av Emma - 3 juni 2008 11:42

Stekande sol hur länge som helst och inget regn på lika länge. Nu brinner det i en skog inte alls långt hemifrån. Mamma kom in genom dörren och sa "stäng fönstrena jag tror att det brinner igen." Brandlukten från igår är fortfarande kvar på mitt rum. För ja, det brann igår med. Usch, jag tycker att det är äckligt. Då och då kan jag från mitt rum se små rökmoln puffa upp. Usch, usch, usch. Nu kommer mor min hem igen så hon får rapportera vad som hänt!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards