Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Emma - 5 juni 2008 15:42

Jag ska strax följa med en vän och småshoppa lite och tänkte passa på att framkalla lite bilder samtidigt, det är alltid kul! Tänkte införskaffa en fotkräm också, såg någon billig på apoteket för någon dag sedan. Städningen går överraskande nog ganska bra. Eller helt okej i alla fall. Rensar och dammar och slänger. Papper ohc broshyrer, tidningar och skräp. Mitt rum är verkligen som en soptipp, men det ska det bli ändring på nu!

Av Emma - 5 juni 2008 12:56

Jag antar att alla som läser är oerhört intresserade av hur det går med min städning, därför skriver jag lite nu, haha. Det är inte alls så att jag vill fly från det en stund, nej nej! Jag hade planerat in en paus mellan 12.30 - 13.00 så här sitter jag på min rast. Snart ska jag återgå till att plocka och rensa på skrivbordet. Annars går det rätt bra, många småställen är klara men golvet, som är det värsta, är inte ens påbörjat. Jag måste verkligen lära mig att plocka undan efter mig! Dags att återgå nu, måste bara ringa frisören och kolla om hon ens jobbar idag och när hon har tid för mig! 

Av Emma - 5 juni 2008 10:55

Eftersom jag inte kom någonstans med städningen igår så får jag viga denna dag åt städning. Jag fick ett litet städryck vid elva så tvätten är undanplockad, klädsstolen rensad och skrivbordet påbörjat. Ytterst lite, men något i alla fall! Idag har jag gjort upp ett schema som till och med är med tider. Om fem minuter börjar "städning nattduksbord" som är beräknat att ta 20 minuter. En del mariginal där, för riktigt så stökigt är där inte! Dags för mig att återgå nu! Blir jag klar i tid kanske jag kan unna mig något kul ikväll! Om inte annat ska jag försöka komma iväg till frisören senare.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards