Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 22 juni 2008 19:11

Jag må vara bortskämd när jag säger detta, men jag vill inte sitta inne och jobba hela sommaren. Eller, vem vill det egentligen. Jag vill slappa, göra vad som faller mig in, sitta uppe hela nätterna och kolla på OC eller ha sleppovers hos vänner. Jag vill kunna sova länge och cykla ner till stranden när jag vaknar, göra impulssaker och impulsutflykter. Men icke. Jag har helgerna lediga. Allt jag kan göra är att hoppas att vädret blir bra då.


jag saknar dig nu.

Av Emma - 22 juni 2008 12:23

För ett tag sedan vann jag ju Duffys skiva på Cosmopolitans hemsida. Den är underbar. Fruktansvärt bra skiva, kan inte annat än att rekommendera den för er som inte hört den!


Förövrigt så har jag inte ens börjat kolla på ett enda OC avsnitt än. Ojojoj. Det kommer nog snart.

Av Emma - 22 juni 2008 01:24

Precis hemkommen från min och Malins lilla filmkväll är jag. Mätt i magen och med en liten smärta i ena framtanden efter örhängets attack. Men vi har haft det väldigt trevligt, många skratt. Vi hyrde en trevlig film, Nanny diarys eller något sådant. Den var sådär mysig, men lite sorglig och i slutet löste sig allt. Så där lättsam som filmer behöver vara ibland!


Nu blir det strax sömn för mig, om jag inte klämmer in ett avsnitt OC innan dess, jag får se!

Av Emma - 21 juni 2008 20:46

Åh vad skönt det ska bli och bara gå till Malin, lägga mig i hennes soffa och kolla på film. Inte tänka på det som gör mig ledsen, för jag är inte ens säker på om jag bör vara ledsen. Sätt på ett avsnitt OC och så glömmer jag det ett tag. (Men jag måste få träffa dig snart.) Nu är det dags för mig att sätta på mig mitt ansikte (läs sminka mig).


Imorrn tror jag att Louise kommer hem. Oooh, hoppas att hon gör det vid en vettig tid i så fall och inte mitt i natten typ. I wanna see her!

Av Emma - 21 juni 2008 19:36

Jag vill verkligen inte gå in i en ledsen period igen. Vill inte, vill inte, vill inte. Men jag känner att det är dit jag är på väg. Jag förstår verkligen inte längre. Helt plötsligt blev allt konstigt. Utan att jag förstår vad som hände. Det gör mig bara ledsen, jätteledsen. Jag vet inte vad mer jag kan säga.

Te

Av Emma - 21 juni 2008 14:26

Jag ska börja dricka sådana där oerhörda mängder te igen. Te, te, te. Istället för godis, istället för cola. Bara massa grönt te. Citrus, ingefära. Örtte. M-m-m! Men nu blir det OC och citronyoghurt.


Har förövrigt funnit vägen till den mest underbara blogg. Läs HanaPee!

Av Emma - 21 juni 2008 13:15

Idag blev det sova länge, till strax efter 12. Kändes onödigt eftersom jag vant mig vid att vakna i någorlunda tid, men samtidigt så behövde jag det verkligen. Snart ska jag ta o sätta i mig lite frukost, självklart åker datorn med så jag kan kolla på OC under tiden. Jag är verkligen fast i det, men det har nog de flesta märkt. Undrar vad jag kan ta och hitta på resten av dagen, det är ju trots allt bara lördag. Jag var helt inne på att det var söndag och att jag skulle upp och jobba imorrn, men det stämmer ju inte! Glad insikt. Jaja, det blir nog ett eller annat, hoppas på något trevligt! Om inte annat så blir det ju vad man gör det till.

Av Emma - 20 juni 2008 17:50

Nu är jag klar att ge mig av. Tur att hon inte bor så långt bort, min vän. Men det är väl som man brukar säga ibland, att den som bor närmast alltid kommer sist! Det stämmer ju idag i alla fall. Ska kanske vara busig och kasta i mig några jordgubbar med familjen också innan jag går hemifrån. Får se!


Ha en trevlig midsommar!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards