Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Emma - 8 juni 2008 23:23

Idag har jag och de nya datorn (som jag ännu inte fått) spenderat en hel del tid tillsammans. Vi har bland annat spelat spel och lyssnat på musik.

Idag har jag ont runt näsborrarna och under näsan eftersom jag har snutit slut på ett träd idag. Inte alls kul. Snart ska jag sova i min mjuka säng med nya lakan för dagen, alltid lika härligt. Imorrn ska jag gå till min brors skola och hälsa på. Det blir ett kärt återseende eftersom det är min gamla skola, så det ska bli kul. Gonatt på er nu!

Av Emma - 8 juni 2008 21:16

Idag har jag varit sådär slapp igen. Inte riktigt gjort det jag skulle, inte riktigt gjort något alls. Slängt lite nagellack, rensat lite lådor. Ätit lite macka, suttit lite vid dator. Har inte dammsugat så jag får ta det imorgon då jag ska städa "hallen" utanför mitt rum. Jaja, nog om städning.


Jag är jättenöjd med min lilla dator! Har använt den ganska mycket trots att jag inte har fått den på riktigt än. Min lille buse. Får se till att någon slår in den så att jag inte sitter med den hela tiden. Jag är svag, jag kan inte motstå frestelsen en dator medför!

Av Emma - 8 juni 2008 17:46

Idag är jag så allergisk att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det är alldeles galet. Jag snyter mig var tredje minut och det är verkligen ingen överdrift. Ibland är det till och med en underdrift. Genom att befria mig från min pollenallergi skulle man kunna spara en hel skog. En skog som man nu istället hugger ner för att göra pappersnäsdukar och toapapper av. Men det är inte bara rinnsnuva, det är atchoo, atchoo,atchoo - prosit, det är röda ögon och det är en skalle som är alldeles tjock. Mitt ansikte är mest hela tiden ihopskrynklat och redo att släppa ut nysningarna när de kommer. Och det är inte sällan. Ibland är det inte kul med sommar.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards