Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Emma - 1 juni 2008 19:24

Jag sitter och kikar på Ginatricots hemsida. Det finns så himla mycket söta och fina saker där att jag vet inte hur mycket pengar jag skulle kunna spendera. Jag har ju i alla fall 71:- kvar från mitt presentkort, så något litet kan jag unna mig utan att känna att pengarna ramlar iväg ännu mer än de redan gjort. En av tubtopparna från veckans nyheter kanske. Samtidigt känns det inte kul att slösa en dag på att åka till stan när man kan åka till haaavet! Nä, det får bli då solen sviker eller senare en kväll någon dag. Future will tell!

Av Emma - 1 juni 2008 18:44

Jag mår fantastico! Nyss hemkommen från stranden där jag först hade sällskap med ett antal vänner för att sedan stanna kvar själv när dom gick hem. Där låg jag med min Glamour, mina minimorötter och mig själv. Otroligt skönt var vad det var! Jag bestämde mig för att ta benen hem och inte bussen så jag fick mig en skön promenad hem också, på fyrtio minuter ungefär. Jad funderade på om det var opassande att gå i bikini och shorts, kom fram till att det kanske var det, och struntade i det. Det var en skön promenad där jag kom till insikt. Jag tänker inte berätta vilken, men jag hoppas att det gör mig till en bättre människa. Jag funderar på att lägga mg "tidigt" idag och gå upp någorlunda tidigt. Kanske plocka lite på mitt rum och sedan åka och bada igen. På cykel imorrn kanske. Det är vad jag har planerat att göra ungefär hela veckan. Beach 2008 here I come! Imorrn är det dessutom dags för mig och Jonas att köpa en glass!

Av Emma - 1 juni 2008 12:06

På en sekund krossades allt, men jag förstår.


Undrar vad som ska hända idag, kanske bör jag åka och shoppa den där klänningen. Ibland kanske man kan bli lycklig av att handla. Jag tänker inte glida ner i att vara ledsen igen. Nya tag!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards