Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Emma - 18 juni 2008 22:47

Jag bestämde mig för att kolla på OC med fotbollen ståendes i bakgrunden, och tur var väl det med tanke på hur det gick i matchen. Mer värt med OC alltså. Snart är det dags för sömn, eftersom klockan ringer alldeles för tidigt imorrn också. Hoppas bara att jag kan somna idag - vilket jag inte kunde igår. Det blev väl ungefär fem timmars sömn i natt och det är inte tillräckligt. Hoppas att det blir bättre ikväll. Måste bara kika klart på mitt älskade OC! Gonatt på er!

Av Emma - 18 juni 2008 20:57

Jag står nu i valet och kvalet. Fotboll intresserar mig inte direkt, åtminstone inte att titta på det. Men det känns ju lite som om man måste kolla på matchen. Men jag vill hellre kolla på OC, för det är roligare. En lösning är att ha fotbollen igång på TVn samtidigt som jag följer Ryan och Marissas kamp mot världen sedan hon skjöt Trey för att höll på att ha ihjäl sin lillebror. Humm humm. Jag kommer ju i alla fall höra när det går bra eller dåligt i fotbollen, om det blir mål eller ej. Om inte från tvn så från vardagsrummet där nere där pappa sitter och kollar. Det får nog bli kombinationen. Eller är det att häda?!

Av Emma - 18 juni 2008 18:33

Jag har kollat på klippet, eller åtminstone slutet av det fem gånger direkt på varandra nu. Jag skrattar så jag dör. Varenda gång. Jag klarar inte det här. Jag älskar Christine.

Av Emma - 18 juni 2008 18:18

Första dagen på jobbet är nu avklarad, klockan ringde 5.30 och det lär den göra imorgon också. Verkligen inte min tid att vara vaken på, dessutom blir vattnet inte varmt så tidigt, så man kan inte tvätta sig, haha. Dagen på jobbet var helt okej, men vi började direkt med att få ett nytt ansvarsområde så det var lite tufft. Nåja, vi får se med tiden hur det går.


Nu sitter jag och slappar framför TVn. Joey is the shit. Nej förresten, Christine is the shit! Jag tog mig idag hem från jobbet på kommunalt vis och kollade på Christine i min lilla iPod. Det var en scen där jag var tvungen att stänga av ljudet för att jag inte kunde lyssna utan att dö av skratt. Jag måste ha sett urdum ut, men det bjussar jag på för scenen var fruktansvärt kul! Det var i slutet när hon börjar skratta som det brast...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards