Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Emma - 25 juni 2008 23:11

Denna dag blev ungefär som dagen igår. Jobbade 8-16.45, men skulle egentligen slutat 16.15 Eftersom det var en massa krångel så fick jag stanna och reda ut det så gott det gick. Jag var inte på bra humör när jag gick hem kan jag säga. Hur som helst så åkte jag med Louise hem till henne. Vi åkte sedan iväg till IKEA och åt. Köttbullar, korv och mjukglass till Louise och korv till Em. Så det ska vara. Inhandlade också en bambu, som jag tyvärr just insåg att jag glömde hos Louise. Nåväl, vi lär väl ses snart igen.


Idag har jag till och med kollat på fotbollen Tyskland-Turkiet. Nu är jag med, nu är jag engagerad. Synd bara att jag inte blev det medan Sverige fortfarande var med i leken. Jajaja. Nu är det nog dags för mig att sova. Imorgon börjar jag senare på jobbet, men jag ska gå upp för att åka och klippa mig. Inte allt kul med det behövs verkligen...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards