Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 20 juni 2008 16:54

Ojojoj, vad slapp man kan vara! Jag ska vara hos min kompis mellan fem och sex och nu ska jag börja göra mig i ordning. Ack och ve, vad ska det bli av mig!? Att vara ute i tid är i alla fall inte min starka sida. Att bli förlorad i OC skulle man kunna säga är det. Snart har jag kommit till avsnitten där jag slutade kolla på det när det gick på TV eftersom jag tyckte att det blev för överdrivet. Men som ni märkt så har jag kommit på andra tankar och nu ska här kollas klart!


Nej nej, nu är det verkligen dags för mig att hoppa in i duschen så att jag kommer dit idag i alla fall! Trevlig midsommar!

Av Emma - 20 juni 2008 11:22

När jag vaknade och drog undan gardinerna för att kika in vädret så var det inte regn. Jag såg till och med blå himmel. Nåja, en skur eller två kan man säkert räkna med. Och för de som tycker att "ojojoj då, hon var mig en pessimistisk en" så kan jag tillägga att det fanns ironi mellan raderna.


Snart blir det för mig att traska ner för trappan och käka lite frukost, kanske framför OC. Vem vet. Det lär bli så i alla fall! Det eller TV. Mycket roligare att åta frukost framför tvn än i köket!

Av Emma - 19 juni 2008 21:33

Hon var inte upptagen, så snart är det jag som glider hem till Malin B. Vi ska nog kika på någon film och bara vara. Varför måste den enda som bor jättejättenära mig lämna mig för USA i tre månader? Why? Det är ju inte bara det att hon bor nära heller, min fina vän! <3

Av Emma - 19 juni 2008 21:16

Jag har nu stoppat i mig min svenska sallad. Den var god måste jag säga, men som vanligt tog det en stund att lyckas hacka upp alla blad på gaffeln så att de såsmåningom hamnar i magen. Under tiden kollade jag givetvis på OC. Sedan, eller nyss, insåg jag att jag kunde spenderat kvällen med någon av mina vänner som faktiskt verkar vara hemma och mer eller mindre lediga ikväll. Funderar på att ringa en av dem nu faktiskt. Man kan ju faktiskt titta på OC tillsammans! Skämt åsido. Nu bär det av, jag tar mig kraften att slå numret. Men med min vanliga otur så lär hon ju vara upptagen...


Fortsättning följer...

Av Emma - 19 juni 2008 19:07

Hemma efter ännu en dag på jobbet. Eller ännu en har jag kanske inte rätt att säga redan, eftersom det bara var min andra dag, men ändå! Regnet vräker ner och min familj har beställt pizza. Fast jag tog en sallad den här gången. "Svensk sallad" hette den. Det enda som skiljde den från räksalladen var att här fanns champinjoner istället för ost. Jaja, jag tycker bättre om svamp så det fick bli den! Funderar på att ta mig en serie OC ikväll igen. Eller funderar och funderar. Det lär bli så!

Av Emma - 19 juni 2008 06:15

Uppe med tuppen idag igen, men det gör skillnad att gå in med inställningen att man kan sova till klockan 6 i alla fall. Tro det eller ej. Idag ska jag försöka komma ihåg min mat... Och det ösregnar ute och är ruggigt och 12 grader. Det är ett faktum - studenttröjan åker på. Här ska jag i alla fall få en dag i en mysig tröja, så känns det som om jag får sova lite längre. Nu måste jag återgå till smink och så småningom mat. Något måste jag ju få i mig innan jag går hemifrån! Later!

Av Emma - 18 juni 2008 22:47

Jag bestämde mig för att kolla på OC med fotbollen ståendes i bakgrunden, och tur var väl det med tanke på hur det gick i matchen. Mer värt med OC alltså. Snart är det dags för sömn, eftersom klockan ringer alldeles för tidigt imorrn också. Hoppas bara att jag kan somna idag - vilket jag inte kunde igår. Det blev väl ungefär fem timmars sömn i natt och det är inte tillräckligt. Hoppas att det blir bättre ikväll. Måste bara kika klart på mitt älskade OC! Gonatt på er!

Av Emma - 18 juni 2008 20:57

Jag står nu i valet och kvalet. Fotboll intresserar mig inte direkt, åtminstone inte att titta på det. Men det känns ju lite som om man måste kolla på matchen. Men jag vill hellre kolla på OC, för det är roligare. En lösning är att ha fotbollen igång på TVn samtidigt som jag följer Ryan och Marissas kamp mot världen sedan hon skjöt Trey för att höll på att ha ihjäl sin lillebror. Humm humm. Jag kommer ju i alla fall höra när det går bra eller dåligt i fotbollen, om det blir mål eller ej. Om inte från tvn så från vardagsrummet där nere där pappa sitter och kollar. Det får nog bli kombinationen. Eller är det att häda?!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards