Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Emma - 22 juni 2008 22:22

Nu öppnade sig den orangebruna himelen också och släpper ut allt regn den hållt på den senaste månaden. Helt sjukt vad fort det gick. Jag kommer i alla fall få sova med stängt fönster inatt! Muller, blixt och dripp dropp!


OC and out!

Av Emma - 22 juni 2008 22:13

Jotack vi svenskar gillar att prata om vädret och jag tänker då inte sluta nu! Här utanför mitt fönster blev himlen plötsligt mörkare än vad den var innan. Sedan börjad det blixtra och åska. Kul värre. Jag drog genast ut laddsladden till min dator för säkerhets skull. Det är ju det som är bra med en bärbar, den fortsätter en stund till ändå! Jag tar nog och kollar ett avsnitt OC, dricker en kopp te och går sedan och lägger mig. Men planer kan ändras så jag får se. Ska ju hur som helst upp alldeles för tidigt imorrn igen, halv 6. Tråkigt och jobbigt. Men det är pengar. Får se det på det viset. Pengar som till hösten kan bli en resa! Godnatt på er!

Av Emma - 22 juni 2008 19:11

Jag må vara bortskämd när jag säger detta, men jag vill inte sitta inne och jobba hela sommaren. Eller, vem vill det egentligen. Jag vill slappa, göra vad som faller mig in, sitta uppe hela nätterna och kolla på OC eller ha sleppovers hos vänner. Jag vill kunna sova länge och cykla ner till stranden när jag vaknar, göra impulssaker och impulsutflykter. Men icke. Jag har helgerna lediga. Allt jag kan göra är att hoppas att vädret blir bra då.


jag saknar dig nu.

Av Emma - 22 juni 2008 12:23

För ett tag sedan vann jag ju Duffys skiva på Cosmopolitans hemsida. Den är underbar. Fruktansvärt bra skiva, kan inte annat än att rekommendera den för er som inte hört den!


Förövrigt så har jag inte ens börjat kolla på ett enda OC avsnitt än. Ojojoj. Det kommer nog snart.

Av Emma - 22 juni 2008 01:24

Precis hemkommen från min och Malins lilla filmkväll är jag. Mätt i magen och med en liten smärta i ena framtanden efter örhängets attack. Men vi har haft det väldigt trevligt, många skratt. Vi hyrde en trevlig film, Nanny diarys eller något sådant. Den var sådär mysig, men lite sorglig och i slutet löste sig allt. Så där lättsam som filmer behöver vara ibland!


Nu blir det strax sömn för mig, om jag inte klämmer in ett avsnitt OC innan dess, jag får se!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards