Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Emma - 9 juni 2008 16:23

Idag var jag och några kompisar tillbaka i vår gamla skola. Vi hälsade på en massa gamla lärare och det hela var väldigt nostalgiskt. Dock kände man sig ganska gammal när det i princip inte var några elever kvar som man kände igen. Men det är en annan historia. Snart är det dags för mig att avsluta städningen så att jag någonsin blir klar!

Av Emma - 9 juni 2008 10:59

Om ett dygn sitter jag och mina klasskompisar tillsammans med resten av treorna i skolan för sista gången. Det kommer förhoppningsvis att bli en oerhört rolig dag, men jag vill inte att det ska vara slut sedan! Jag vill komma tillbaka till min klass! Man få. r se till att hålla kontakten ändå, men sorgligt kommer det att bli.


Om en timme ungefär ska jag tillsammans med två vänner gå ner till vår gamla skola och se vad de har för sig idag. Det är ungefär "elevernas dag" där de gör roliga saker innan de slutar. Vi ska kolla när de ha Talang och hälsa på de gamla lärarna. Dags för mig att göra mig i ordning nu!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards