Alla inlägg den 16 juni 2008

1,9

Av Emma - 16 juni 2008 22:48

Javisst har det varit datorn som varit mitt huvudsakliga sällskap idag. Datorn och de vänner som funnits på msn. Datorn, msn, familjen Camden, familjen Cohen med vänner, familjen Humphrey... Det har varit härligt att kolla på massa serier. Nu står kvällens sista val mellan ett fjärde avsnitt OC, ett andra 7th Heaven eller ett första Prison Break. Tror minsann att det får bli OC. Men innan dess ska jag göra mig i ordning så att jag kan krypa ner i sängen medans jag kollar! Gonatt på er!

Av Emma - 16 juni 2008 13:11

Idag har himlen öppnat sig här hemma, det spöregnar verkligen. Så vad ska jag hitta på då, när det känns som om alla är borta. Det är väl inte riktigt sanningen, men några är det i alla fall. Jag vill ju utnyttja mina två sista lediga dagar innan det är dags att börja jobba hela sommaren. Problemet är bara att jag inte vet hur. Ska jag bara slappa till tusen, ska jag göra så mycket som möjligt eller ska jag göra något annat? Lära mig att laga en ny maträtt? Usch nej, jag vill ha sommarlov. Sommarlov men med ett ständigt flöde av pengar. Idag blir det nog att sitta inne och titta på filmer eller serier. OC eller 10 orsaker att hata dig. Humm, jag får helt enkelt se. Nu ska jag i alla fall ta och stoppa något i magen som är lite hungrig!

Av Emma - 16 juni 2008 12:19

Nej det finns ingen om är sexigare än Johnny Depp. Håller nu inte med så är det enda jag kan säga: tyvärr, du har fel. Det är en omöjlighet. Jag tror minsann att han personifierar utseendemässig perfektion. And don't even get me started on the voice... Tänk att vakna upp av hans röst. Oh my heavenly days...


Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards