Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Emma - 2 juni 2008 22:18

Det blev ingen tur till havet ida tyvärr, det hanns inte med. Jag och Malin traskade runt i stan och jag  köpte en banan shake på McD med motiveringen att det var varmt och att den var som en glass. God var den i alla fall! Jag fick också inhandlat en tubtopp från Gina Tricot. Rosa och lite somrig var den och bara 79kr. Kanske blir det den och ett par shorts som åker på när jag ska till stranden imorrn. Eller så blir det samma som vanligt, klänningen från HM!


Jag och far har också tagit en tur för att kika på datorer, eftersom jag ska önska mig en i student/födelsedagspresent. Vi kom inte fram till så mycket eftersom tiden var knapp, men jag hittade en som verkade intressant i alla fall. Får se vad och om det blir någon. Förhoppningsvis blir det det! Nästan hemskt att inse hurpass beroende jag är av att ha en dator till hands.


Nu får det bli ett avsnitt OC och sömn så att jag orkar upp någorlunda tidigt imorgon och hinner få något gjort innan jag åker och solar och badar! Gonatt!

Av Emma - 2 juni 2008 10:29

Idag åkte en massa folk/kompisar från skolan och klassen iväg. Kvar är jag och ändå ganska många andra. Vi får helt enkelt spendera den här veckan innan studenten på stranden så att vi också blir lite rosa. Jag ska också hålla på att städa här hemma, främst mitt rum. Där inne är det så stökigt att jag hade kunnat dö på golvet och mina föräldrar skulle inte hitta mig. Ungefär. Idag blir det nog en liten tripp till stan, som sällskap till Malin. Sedan hoppas jag på en tur till stranden igen, ska försöka få med lite fler folk, men vi får se! Ska snart gå ner och förbereda frukost till mig och min mor som börjar sent idag. Undrar bara vad vi ska käka. Jag gillar inte att äta på morgonen. Kanske om klockan är typ ett och jag kan plocka ihop te, frukter och gröt med hallon, men det känner jag mig inte så sugen på just nu i hettan. Om jag lyckas rensa bland bilderna här i bloggen och får någon plats över (jag har nog laddat upp 100/100 bilder) så kanske jag lägger in mina två nya klänningar bara för att de är så fruktansvärt söta!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards