Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Emma - 29 mars 2008 16:39






 








Och du vet jag har rätt, jag har rätt
Du har fel
Har inte tid med all din skit
Ja, ja jag vet vad vi förlorat
Och jag vet att du vet, jag har rätt, jag har rätt
Du har fel
Hur kan det spela någon roll
Framtiden är ändå utom räckhåll för oss

Säg nånting, säg nånting nu
Gör nånting, gör nånting nu
Förstör nånting, slå mig
Förstör nåt, jag överlever


Jag skulle alltid vara den som stod bakom dig
Jag skulle alltid svara när du kallade på mig
Jag skulle alltid vara den som vaktade din rygg
Jag skulle alltid, alltid, alltid vara

Av Emma - 29 mars 2008 14:15

Nu är min käre vän Louise hemma på svensk mark igen! Idag blir det förmodligen en äkta Emma-Louise dag. Alla ingredienser: toast, brunt guld, ostbågar, chips, en film och varsin soffa. En filt eller två, kanske några stängda ögonlock. Och förmodligen en massa historier! Vem vet, kan vi leva upp till detta Louise, kan vi klara det en gång till!?


Nu ska jag rusa och göra mig i ordning så att jag blir klar idag!

Av Emma - 29 mars 2008 02:14

Kom nyss hem från Bestis och en mycket trevlig kväll! Känner mig gladare än jag gjort på ett tag nu. All thanks to my boys! Ni är bäst!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards