Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Emma - 6 mars 2008 22:04

Varning! Inlägget kan innehålla äckel.


Jag har drabbats av en förkylning. För ungefär en vecka sedan slog den till. Det var på fredagskvällen jag först kände av smärtan i halsen då jag andades. På lördagen försämrades läget och halsen visade allt mer att den levde. På måndagen var jag inne i, vad jag trodde var, halsontets slutfas. Men jag hade fel. Halsen kom tillbaka och tog också med sig snoret. Jag snörvlade, snörvlade, kunde knappt andas utan att det rann. På tisdagen tog sjukdomen ledigt under dansen, men återvände snart igen. Tyvärr. Sedan kom rosslet. Igår började det, men idag slog det till på stort. Jag har nu kommit in i fasen där jag kan hosta och på så sätt hosta bort rösten min. Ja, den försvinner. Sedan kan jag hosta rätt också, så att den kommer tillbaka igen. Japp, det är en fin teknik jag utvecklat om jag får säga det själv. Så långt kommen är jag i dagsläget. Vem vet hur förkylningen kan överraska imorgon? Kanske släpper cementen som någon fyllt min hjärna med medan jag sovit? Kanske fyller någon på med lite mer och stjäl min röst som kompensation. The future will tell...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards