Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Emma - 27 mars 2008 16:14

Idag blir det till att inviga solglasögonen på riktigt. Ska snart ta och glida in till stan med Ida och ska minsann ha solisarna på mig. Kanske, kanske inte lägger jag sedan in en bild på dem här så att alla kan se. De är verkligen skitsnygga. Är otroligt nöjd! Börjar bli bråttom nu så jag drar mig!


I'll be back...!

Av Emma - 27 mars 2008 14:25

Min bror gjorde just en milk shake till mig. Bara sådär, på eget initiativ. Han gjorde visserligen en till sig själv också, men ändå. Han är allt för snäll min lillebror. Som verkligen inte är så liten. Huvudet längre än mig och 4 gånger så stark. Vi brukar spela dator tillsammans. Han spelar battlefield eller starcraft eller något annat coolt och jag spelar The Sims eller Ages of mythology. Gemensamma intressen, jo minsann!

Av Emma - 27 mars 2008 13:39

Oc is the shit!



Av Emma - 27 mars 2008 12:59

Snart kommer min saknade vän Louise hem från sin tre månader långa vistelse i USA. Hon har ringt mig precis när jag slutat skolan och talat om att hon var på väg till jobbet klockan sju på morgonen i shorts och linne. Hon ringer och berättar alla sina spännande historier och allt hon har varit med om som jag aldrig kommer att få uppleva! På fredag klockan 12 smäller det! Då kommer hon hem! Det är passande så där till helgen så att man hinner med de gamla filmkvällarna med chees doodles, glass och toast. Om hon stannar hemma så länge vill säga. Det är en annan sak man aldrig vet med min käre vän Louise. Hur länge stannar hon? Vart är hon på väg härnäst? En sak är säker och det är att hon kommer ha mycket att berätta! Hoppas att hon inte är upptagen så att jag får äran att höra historierna!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards