Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Emma - 17 mars 2008 22:35

Imorgon blir det förmodligen ganska tomt här i bloggen eftersom all min tid kommer att gå åt till plugg av matte och dans. Kommer datorn med till skolan kanske det droppar in något eller några under dagen däremot!

Av Emma - 17 mars 2008 22:27

Till att börja med har antalet besökare i min blogg ökat mycket på sistone, det gör mig jätteglad!! Jag kan inte jämföra mig med andra bloggar, men det är superkul att det är så många fler än vanligt som läser!


Min plan från och med nu är att plugga till elva, sedan borsta tänderna och krypa ner i sängen. Det är ingen idé att plugga efter det tror jag. Det är förmodligen inget som fastnar i huvudet ändå. Bättre och skönare med en god natts sömn! Imorgon behöver jag inte gå upp förrän klockan åtta eftersom jag får skjuts till skolan. Vardagslyx, men inte för ofta för då mår inte moder jord bra!


Nåja, ska fortsätta till den sista halvtimmen av studier för idag och dricka mitt kvällsro-te. Sedan ser jag fram emot vad som förhoppningsvis kan bli ungefär nio timmars god sömn!

Av Emma - 17 mars 2008 21:37

Nu är jag nöjd för imorse blev jag väckt av mamma som sa kolla ut genom fönstret! När jag gjorde det såg jag snö! Jag tror att jag var den enda som uppskattade detta... Alla andra tyckte att det var kallt och slaskigt. Snö ska komma på vintern, kommer den inte på vintern får den komma på våren. Sådetså.


Idag kom jag hem och tinade upp mig själv genom att dricka en varm choklad. Sedan åt jag mat och efter det blev det intensiva matematikstudier i två timmar innan dansen. Kom fram till att många saker jag inte fattat innan var slarvfel. Nu fick jag hjälp av pappa så att det gick bättre! Dansen gick bra, men nu är jag hemma och duschad så det är dags att återgå till studierna. En stund i alla fall!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards