Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Emma - 19 mars 2008 20:31

Det där om många besökare som jag skrev för någon dag sedan har vänt idag. Jag vet inte vad det är som gjort det, kanske var jag inte så intressant ändå! Ni som är kvar ändå kan i alla fall få lite te-tips. Ojojoj, där blev jag just 15 år äldre... Friggs har goda smaker i grönt, rött och örtte. Pepparmynta, Ingefära & Citron och Kvällsro har jag provat på. I recommend!



Av Emma - 19 mars 2008 12:18

Blev klar med matteprovet för ungefär en timme sedan. Eller klar och klar, det beror på hur man definierar. Jag är inte alls nöjd, inte över huvudtaget. Det gick jättedåligt, jag tror bestämt att det var provet från helvetet. Om inte alls lång tid är det dags för intervjun och jag kommer sitta i ett rum där ljudet blir ganska instängt. Hoppas att jag hör honom bra. Jag ska försöka att spela in samtalet på mobilen och det ska väl gå bra. Handsfree och händerna på tangentbordet. Det är så det kommer bli. Hoppas att det inte blir alldeles för långt så att det hela kostar multum.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards