Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Emma - 26 mars 2008 22:33

När jag ser den här videon mår jag illa. Jag får ont i hela kroppen. Om ni klickar på länken så var beredda på något riktigt fruktansvärt. Filmen visar hur man plågar djur för att komma åt deras pälsar. Jag har sett den innan men hittade den länkad från en annan blogg nu igen. Kan någon människa ens tänka tanken att ha päls på sig efter att ha sett detta? I så fall skulle jag vilja påstå att man är sjuk.

Av Emma - 26 mars 2008 21:36

En mycket soft man dök upp på kanal5.se. Jag skulle kolla ikapp eftersom jag missade avsnittet i måndags så jag kikar på hemsidan istället. Efter en stund kommer Roland upp i rutan. Han är VIP på deep och Park Lane och jag vill så gärna gå dit och kika när han dansar. Störtskön!


"Speciellt gillar jag Like a virgin"


Jag vill dansa. Jag vill dansa! Wooooh! Woh. Woooooh!



Av Emma - 26 mars 2008 17:38

Tisdagstemat hamnar på en onsdag denna gången eftersom det blev en dag sent. Onsdagstema denna veckan. Hahaha (frustar av skratt)


Idag är det meningen att vi ska minnas. Denna bilden får mig att minnas och att längta till sommaren. Främst Gran Canaria eftersom det är där bilden är tagen. Vi åt tre-fyra glassar om dagen och i hörnet kan man se den ganska trasiga sudokuboken som hela familjen slogs om i två veckor. Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, men jag gillar den här bilden väldigt mycket.


Av Emma - 26 mars 2008 15:27

Jag kom hem från Malin nyss och bestämde mig för att spela The Sims. Allt var frid och fröjd, datorn plockades fram och i skulle spelet. När den lilla luckan sköt ut möttes jag av Ages of mythology titans. Det uppstod en inre kamp i mig. Vad skulle jag ta mig till? Vad skulle jag välja? The Sims vann till sist, men vem vet om eller när jag ångrar mig?!


Have fun!


Kvällen hos Irina igår var förövrigt mycket trevlig!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards