Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Emma - 15 mars 2008 19:17

Ikväll ska jag tillsammans med några vänner kolla på finalen av melodifestivalen. Jag har inte sett något alls än så länge förutom Björn Gustafssons små inhopp. Jag hejar på min barndomsidol Nordman eftersom han slog ut Carola! Tycker att hon inte riktigt har kvar den glans hon en gång i tiden hade. Men vad vet jag, har aldrig gillat henne faktiskt.


Det är lite hets i lägret nu, Malin kommer förbi om någon minut och vi ska åka och köpa godis och chips så kalaskulan kan byggas på litegrann! Blir förmodligen att vi hyr en film att se på efteråt också. Det har blivit en del film senaste veckan. Little Miss Sunshine med my boys förra helgen och Brokeback två gånger! Mycket om man tänker på allt annat som ska göras dessutom, med plugg och det som har hänt.


Måste springa! Heja Nordman!

Av Emma - 15 mars 2008 18:18

Då och då vill ilskan komma ut ur mig. Det är verkligen inte okej som det är nu. Jag blir så arg varje gång jag ser dig och jag får inte ens lov att tala om det. Jag vet inte om jag kan hålla med om det som sägs. Jag känner lite som så att kan du inte stå för din ursäkt så säg inte förlåt.

Av Emma - 15 mars 2008 16:55

Idag åkte jag med vän till Kungsmässan för att kika. Eller jag själv var väl mest sällskapsdam kan man säga. Hittade ett par jättesöta skor på bianco för 100 kronor men klarade av att motstå dem. Ekonomin är ju sådär kan man säga. Hittade också en massa söta (och billiga!) saker på Gina Tricot, synd att jag hade glömt mitt presentkort hemma bara. Det blir till att åka in någon annan dag och kika igen.


Det jag fick med mig hem var lilla cosmopolitan. Tänkte köpa den igår, men då fanns bara stora formatet. Lilla cosmo är tio kronor billigare och storleken är mer nice. All good. Nu har jag något som kan stjäla min uppmärksamhet från det jag egentligen borde göra - matte!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards