Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Emma - 28 mars 2008 21:02

Dagen har varit trevlig så här långt. Köpte inget på outleten men jag var glad ändå. Där fanns många intressanta skor som jag tvingade mig själv att avstå ifrån. Why, oh why did I do that?!


Men nu då? Vad ska jag hitta på nu då?

Av Emma - 28 mars 2008 10:07

Funderar nästan på att skippa mitt morgonte idag. Jag vill ju helst ungå incidenter som innebär att jag behöver gå på toa hela tiden medan vi åker. Som vi alla känner till är ju te nämligen vätskebärande. God dryck men kanske inte den mest praktiska just idag. Jag får fundera vidare!


Annars får det bli lovfrukorsten beståendes av: Havregrynsgröt (kanske med blåbär och hallon), ett äpple eller två och någon annan god dryck. Kanske mjölk dagen till ära!

Av Emma - 28 mars 2008 09:32

Idag så glider jag med några vänner till en välkänd outlet någon timma bort. Det hela ska bli mycket trevligt och förhoppningsvis inte så dyrt. Jag tänkte nämligen inte spendera några/särskilt mycket pengar. Jag kan inte låta mig själv tycka att det är okej att gå och ta pengar från sparkontot (ja, det finns faktiskt ett sådant) så fort jag behöver något. Pengarna sparas till en resa! Kanske unnar jag mig en tjocktröja eller så senare idag. Jag tänkte ringa min mor och rådslaga om hur mycket jag skulle ta med mig. Det gick sådär, hon är hos frisören med bror min, jag ringde hans mobil men kom inte fram. Kanske ligger den en vägg och fem meter bort från mig just nu här i rummet intill. Det återstår att se!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards