Direktlänk till inlägg 28 april 2007

Vad...

Av Emma - 28 april 2007 19:59

Hade du på dig idag? Porrigaste outfiten på länge, leggings, shorts, linne o tröja och mina LOVELY solglasögon

Har du gjort under dagen? Köpt biljetter till danceshow och traskat runt i stan med Malin

Har du för frisyr? Se bild ffs! :D

Ska du göra innan dagen är slut? Äta någonting tänkte jag ;)

Har du inte hunnit med idag? Städa och plugga, men det är ju helg!

Ska du göra imorgon? Städa och plugga, bada och träffa vän

Vill du göra i helgen? Mysa framför sing a long, lillgamla Em is in da house! O spela Ages of mythology expansion pack.

Åt du senast? Geisha orange, mm, smakorgasm :D

Ogillar du hos dig själv? Mina gamla händer och mina blåa ben!


När…

Vaknade du i morse? Halv tio av Mika som sjöng i mitt öra

Är du rädd? När jag är sen till monsterläraren Bo's lektioner

Grät du senast? I dag

Skrattade du senast? Nu, när jag tänkte på min gamla jobbarkompis.

Var du på fest senast? Alla dagar med mig är en fest! moahaa

Var du kär senast? Jag är alltid kär

Gav du en komplimang senast? Idag



Vem..

Kramade du senast? Mr Taher, min bestis

Saknar du? Morfar, Farfar, Farmor

Kysste du senast? Niclas

Vill du spotta på? You know who, vi kan kalla henne E

Skulle du vilja se ut som? Mig själv med smink, fast med snygga ben och andra händer (nu menar jag inte självgod, men jag har finally accepterat mig själv. yey)

Gjorde dig arg senast? Den döve gubben på jobbet i onsdags


Antingen eller…

Glass eller Godis? Skojar du eller, det är som pest eller kolera fast tvärtom!

Morgon eller kväll? Vilken tid som helst bara sängen är varm

Skidor eller pulka? Pulka

Julafton eller födelsedag? Födelsedag, för då är allt ljus på MIG! haha

Häst eller hund? Katt

Sol eller bada? I piña colada


Kan du…

Simma fjärilsim? Nej men jag kan simma som en elefant, Skills!

Stå på ett ben? Hur länge som helst

Sjunga riktigt höga toner? Singstar talar för oss alla och säger; nej

Rita snyggt? Jag kan måla fina smileys

Baka? Ja, men det är inte alltid det blir fantastiskt

Göra volter? Nej.

Hoppa upp på en häst med sadel? Yes mam

Ditt eget mobilnummer? Som ett rinnande vatten!


Har du…

Pallat äpplen? Nej, jag är from

Tagit en främling på rumpan? Nej i don't tror det

Tappat något värdefullt i toaletten? Ett hårspänne möjligtvis

Sett en hel porrfilm? Nope

Skrikit åt en lärare? Höjt rösten, ja, men skrikit nej

Blivit dumpad? Ja av Viktor Lundgren, (moahahahaha)

Förlorat någon nära vän? Nej.

Varit i Asien? Nej, men jag önskar åka dit

Kysst någon och sedan ångrat dig? Never happened

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 oktober 2009 09:46

JAG HAR BOKAT BILJETTER TILL KENT!   Lisebergshallen 100318 & 100319. Jag kunde inte välja dag så jag tog båda. MY ASS. Vem försöker jag lura. Jag kunde inte motstå tanken på att få uppleva något så fantastiskt en dag och sedan få göra samma sak ...

Av Emma - 7 oktober 2009 22:23

Här kan jag se att det har hänt saker sedan sist. Sidan har nytt namn och framförallt ny layout, jag trodde jag hade hamnat alldeles galet. Det är skönt att den här bloggen inte har försvunnit, så att jag har möjlighet att fly hit när jag vill skriva...

Av Emma - 3 september 2009 00:56

Jag finns för det mesta i en ny blogg. Denna må kanske ha varit tidvis mer seriös, men jag känner mig av någon anledning inte lika tvungen att skriva så kallat seriöst, djupt och långt på den nya adress. Kika in vettja!...

Av Emma - 1 februari 2009 21:09

Idag skrev jag här.

Av Emma - 30 januari 2009 21:23

Eftersom jag har fyllt min kvot av bilder här och inte orkar betala för att få lägga upp fler kan man klicka här om man är intresserad av att se var jag hade på mig idag. Min oförskämt snygga kavaj och mina för snygga skor. ...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards