Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Emma - 24 mars 2008 21:50

Ju nu har jag tråkigt som satan. Eller, just nu och just nu. Största delen av dagen har väl sett ut så, åtminstone kvällen. Jag orkar inte ens uppskatta Filip och Fredrik på femman. Just nu pratar de med en man om skunkapan. Det känns bra. Funderar än en gång på att gå och lägga mig endast för att fly från den otroliga tråkighet som råder i mitt hem. Ska dricka några koppar te först. En kanna typ. Så jag vaknar och behöver gå på toa hela natten och inte får sova något. Ja. Det känns bra. Det är en bra plan.

Av Emma - 24 mars 2008 19:52

Allt känns bara konstigt. Jag kan inte sätta fingret på det men det känns som om allting har ett skimmer över sig som gör det konstigt. Jag vet inte hur jag ska tackla det, eller om jag ska tackla det. Kanske är det bara mig det är fel på medan alla andra är precis som vanligt. Skulle i och för sig inte förvåna mig om det var så.


Jag har väldigt tråkigt just nu. Känns som om alla är upptagna. Eller så är det så att jag har så få vänner att det lätt blir så att dom är upptagna om man inte är snabb nog. Haha. Det är också möjligt. Jag är så innelåst också till att allt måste ske så tidigt eftersom mina föräldrar jobbar. "Vi ska faktiskt upp tidigt imorgon!" Detta innebär att jag inte kan göra något alls i princip. Jo visserligen på dagtid. Men då är det inte så många andra som är aktiva. Nåja, det är samma dilemma som jag ständigt lider av så jag får väl lära mig att face it.

Av Emma - 24 mars 2008 15:14

Nu är det äntligen dags att åka till stan. Det tog sin lilla tid som vanligt, men så kan det gå. Men det blir ingenting av med solglasögonen eftersom snön börjat falla igen. Ropen ska skalla, snö åt alla. Jippie. Nu ska jag ut i snöstormen och njuta av mars-vintern! Enjoy!

Av Emma - 24 mars 2008 13:58

Hemma igen från påskfirandet hos mormor. Det har varit trevligt och väldigt mycket ätande, som det brukar när man träffar släkten! Kom också iväg till lindex och fick köpt den där jättefina kjolen från reklamen! Eller, jag fick kjolen av mamma! Har också fått ett par solglasögon av min far. Det var pilotbågarna jag letat efter i åratal. Solglasögonen åker definitivt på idag! Vill jättegärna har kjolen och mina svarta pumps, men snön gör att jag ändrar mig. Det får bli den outfiten imorgon till kompisens födelsedagsmiddag istället! Nu måste jag hoppa in i duschen för att möta Malin i stan sedan!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards