Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Sunny weather

Av Emma - 16 april 2008 14:07

Idag har det varit jättehärligt väder. Fram tills nu ungefär när molnen tyvärr tog över. Jag hade tänkt att lägga mig på gräsmattan och plugga i solen idag. Jag har ändrat mig nu. Nu är det inte alls lika skönt ute. Tidigare i skolan däremot så var det helt underbart, jag, Sofia och Björn satte oss på bänkarna i solen och njöt med en kopp te i handen. Grönt te citrus. Mums. Ett tag var jag tvungen att sitta utan tjocktröja för det blev för varmt med. Oh my, det är fantastiskt! Nu blir det studier inomhus istället. Jag känner att jag hade behövt godis och cola på samma sätt som när jag pluggade samhäll, men icke! Så får det inte gå till längre! Jag får nöja mig med mitt te! Kanske tar jag mig en promenad och köper lite äpplen sedan, vem vet.

 
 
Ingen bild

Louiiiise

16 april 2008 15:24

tjoho, jag åker på söndag..kanske kommer vara i malmö på fredag för att hämta mitt pass, men jag vet inte än. Har du tid för mig? =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 oktober 2009 09:46

JAG HAR BOKAT BILJETTER TILL KENT!   Lisebergshallen 100318 & 100319. Jag kunde inte välja dag så jag tog båda. MY ASS. Vem försöker jag lura. Jag kunde inte motstå tanken på att få uppleva något så fantastiskt en dag och sedan få göra samma sak ...

Av Emma - 7 oktober 2009 22:23

Här kan jag se att det har hänt saker sedan sist. Sidan har nytt namn och framförallt ny layout, jag trodde jag hade hamnat alldeles galet. Det är skönt att den här bloggen inte har försvunnit, så att jag har möjlighet att fly hit när jag vill skriva...

Av Emma - 3 september 2009 00:56

Jag finns för det mesta i en ny blogg. Denna må kanske ha varit tidvis mer seriös, men jag känner mig av någon anledning inte lika tvungen att skriva så kallat seriöst, djupt och långt på den nya adress. Kika in vettja!...

Av Emma - 1 februari 2009 21:09

Idag skrev jag här.

Av Emma - 30 januari 2009 21:23

Eftersom jag har fyllt min kvot av bilder här och inte orkar betala för att få lägga upp fler kan man klicka här om man är intresserad av att se var jag hade på mig idag. Min oförskämt snygga kavaj och mina för snygga skor. ...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards