Alla inlägg den 5 april 2008

Av Emma - 5 april 2008 19:33

För en stund sedan förflyttade jag och datorn oss från soffan på nedervåningen upp på mitt rum. När jag reste mig kom jag på mig själv med att låta. "Ouugh" lät jag. Som om det var en börda att resa sig från soffan, så som mycket gamla människor låter samtidigt som de tar tag i stolparna på bussen och lufter på stjärten. Har min kropp nått bristningsgränsen? Borde jag ständigt befinna mig i sängläge? Jag kan ligga i sängen och oja mig. Kanske kan jag ringa ett samtal och prata om brutna lårbenshalsar med den lokala vårdcentralen? Mitt kommande liv!

Av Emma - 5 april 2008 19:08

Det är lördag på riktigt med dagen har ju på grund av provet varit som en sjätte skoldag den här veckan. Trist, speciellt eftersom jag hade velat sova den här helgen. Men så kan det gå. Kanske borde jag lära mig att sova i ordentlig tid på kvällarna. Ska försöka få ordentlig sömn denna veckan. Planen är att ligga i sängen kl  tio-halv elva på i alla fall onsdag och torsdag eftersom vi börjar tidigt dagarna efter. Annars ere cool eftersom vi har ganska sköna sovmornar ändå!

Av Emma - 5 april 2008 18:21

Far min har nu fått internet att fungera här hemma igen! Så nu är det slut med studiero. Något som jag ändå inte har utnyttjat. Idag har jag varit och gjort högskoleprovet och det är nog inget vi ska prata mer om. Haha. Första delen som var svenska läsförståelse var djävulens verk misstänker jag.

Kul var i alla fall att jag träffade min kusin där, och en klasskompis från mellanstadiet gjorde provet i samma sal som mig så jag hade någon att prata med under dagen. Ja, vi kan väl säga att det var en upplevelse i alla fall!

 

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards