Alla inlägg den 22 april 2008

Av Emma - 22 april 2008 22:11

Idag är det sorgens dag light. Det var sista danslektionen för den här terminen. Mitt mål och min önskan är att fortsätta till hösten, men vem vet hur mitt liv ser ut då. Men jag vill aldrig sluta dansa. Jag ska bli HipHop Vuxna Elit!


Idag bestämde jag mig för att ge mer än allt. Jag pausade inte en situp för att halsen krampade, armarnas skakande hindrade mig inte för att göra de sista armhävningarna. Det var väl egentligen ingen enorm prestation, men man får tänka på att det är mig vi pratar om! Om jag så klarar det fysiskt så ger jag upp psykiskt istället - något att jobba på eller vad tycker ni?!


Nu sitter jag och kollar på Christine. Det är oerhört roligt och precis som vanligt sitter jag och skrattar högt för mig själv! Finns det en box så ge mig den!

Av Emma - 22 april 2008 15:54

InDesign är djävulens gåva till människan. Säger en människa i din närhet att "idag ska vi arbeta med InDesign" så snälla gör mig en tjänt och vänd. Vänd dig om, spring så fort du kan och stanna inte förrän du kommit flera mil därifrån. Gör detta för dig egen skull. Snälla!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards