Alla inlägg den 7 april 2008

Av Emma - 7 april 2008 23:15

"din lilla jävla Fitta!" Det är tydligen min personlighet idag enligt vissa. Där ser man. Jag vet knappt om jag ska skratta eller gråta åt det som händer. Skulle du leda henne hem till mig så att hon kunde "snacka" med mig med sina knytnävar och knän? Glöm inte att detta stannar här. Annars kanske det verkar som att vi har pratat med varandra...


Ni som läser, bli inte rädda för mig, det är inte sådan jag är. Ni kan fråga vem som helst som känner mig.

Av Emma - 7 april 2008 18:54

Min mor kom hem med en gåva till mig igår. Det var filmen Hairspray som hon bara sådär hade köpt till mig! Jag skuttade av lycka eftersom jag älskar den filmen. Jag hade lust att sätta mig och kolla på den igår kväll vid sådär halv elva, elva.



Jag gjorde dock inte det eftersom jag bestämt mig för att sova "tidigt". Det skedde ju naturligtvis inte hur som helst. Tur att vi hade sovmorgon idag så att jag fick sova ut i alla fall. Efter skolan idag stod jag inte ut med väntan längre utan satte mig för att kolla tillsammans med Sofia. Hur kan man inte bli glad av denna underbara film?! Dock är ju Brittany Snow (Amber i filmen) orättvist snygg. Jävlar, tänk om man såg ut så, då hade man kunnat skratta sig lycklig!




Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards