Alla inlägg den 14 april 2008

Av Emma - 14 april 2008 22:38

Soundtracket från Hairspray på högsta volym och lite sol gjorde mig något gladare tidigare idag. Dagen har ändå varit långt ifrån bra. Vet inte vad det var som hände men något slags breakdown var det. Eller rättare sagt så har jag väl en idé om vad som var den utlösande faktorn, men jag håller det för mig själv. Det är för mycket på en gång nu. Alla kategorier. Åtminstone motstod jag min vanliga metod som brukar vara "jag är ledsen = jag får äta godis". Så det var ju bra det i alla fall. Dansen var ju inte heller fy skam, min prestation var det, men inte själva dansen. Nu blir det till att skutta in i duschen innan jag nanar och sedan några sidor i engelskaboken. Den enda skoluppgift som faktiskt inte får mig att må dass. Darkness, be my friend!

Av Emma - 14 april 2008 15:57

Idag är ingen bra dag. Idag är verkligen ingen bra dag. Jag orkar inte alls och det känns som om jag ska börja gråta hela tiden. Slagskepp my ass. Mormoner hit och kvinnans ställning dit. En jävla massa skit. Jag vill ge upp nu.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards