Alla inlägg den 12 april 2008

Av Emma - 12 april 2008 18:58

Allt jag vill göra är att sitta på mitt rum med stängd dörr och lyssna på Kent. Och det är också allt jag gör. Jag har ingen energi till någonting idag. Jag bara sitter här rätt upp och ner och lyssnar. Om och om igen. Kent är bra att lyssna på, alltid. När jag är ledsen, när jag är glad och allt däremellan. Tillbaka till samtiden går runt, runt, runt här i mitt rum. Mitt rum är mitt fort, här bor jag.


Bakom mig så luktar släckta bränder
Så otäckt långt var jag beredd att gå
I din närhet
Jag skyddar mitt förvuxna dumma hjärta
Jag ser mig aldrig om

Sömnen kommer som en vän tur, retur mot tystnaden
Sömnen kommer som en vän den dömer ingen
Glömmer ingen, öppnar bara famnen

Av Emma - 12 april 2008 14:14

Nu är det dags att ta tag i mig själv. Jag har inte orkat ta mig ut ur mitt rum än idag. Jag är kass. Jag kollar på repriserna av So you think you can dance och i nästa paus ska jag gå ner och käka frukost. Jag planerar toast och te. Fick idén från Krille som hade käkat det och det lät så lockande. Mums ska det bli.


I natt drömde jag att vi pratade. Jag ursäktar synden. Hur som helst fick jag sagt något om vad jag tycker om det här. Och det är ju mer än vad som händer IRL. Så kanske borde jag vara nöjd.

Av Emma - 12 april 2008 12:27

Igår var det väldigt trevligt hemma hos Ida. Singstar fanns där, dock sjöng jag inte så mycket, satt mest och snackade med vännerna. Sedan blev det inte av att jag hängde med ut, jag var alldeles jättetrött. Jag skulle åka hem med Sofia och Per och vi kom fram till att vi faktiskt inte orkade. Så tråkiga var vi. Så jag, Sofia och Malin åkte in till stan, mötte Per och satte oss på McD och åt lite mat istället. Sedan bar det av hemåt. På vägen mötte vi en vän från skolan, det var oväntat och trevligt. Att vi pratade på var nog den enda anledningen till att jag orkade hålla mig vaken, haha. Allt som allt var det en trevlig kväll!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards